בארץ

גנץ רומז על הצעד הבא ונוקב בתאריך לבחירות: "שנה לאסון"

חבר הכנסת בני גנץ נאם בכנס הרצליה שם התייחס להמשך המלחמה "הדרך היא ארוכה וקשה" על כוונתו הפוליטית "בממשלה שאקים" ונוקב במועד לבחירות  "אוקטובר, שנה לאסון"
דורון בלוך | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
יו''ר מפלגת המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ נאם היום (שלישי) בכנס הרצליה, שם השווה בין בין אסון התאומים לעם האמריקאי לאסון השבעה באוקטובר בישראל "בשני המקרים מתקפת הטרור לא היוותה איום קיומי מיידי. אך בשניהם, היא חייבה התמודדות עם אתגר קשה - וארוך טווח. הסכמתי עם אמירתו של ראש הממשלה, שגם בטרור של דעא"ש, לקח לאמריקאים זמן רב להילחם. כך יהיה גם עם חמאס".
"היום הוא יום היסטורי בחייה של מדינת ישראל" התייחס גנץ לפסיקת בג''ץ לגיוס בני הישיבות,  "נדרש מתווה שירות כדי שכולם יהיו חלק משירות העם והמדינה, כדי לבסס פה הוגנות לאומית בסיסית" הוסיף "לצערי, בשיח שקיימנו עם מנהיגי החרדים, לא הצלחנו עדיין להגיע למתווה נכון ואמיתי. לא אוכל לתת את ידי לחוקי ישראבלוף".
עוד ציין "בממשלה שאקים, אעמוד על מתווה שירות אמיתי לחרדים ולערבים כאחד. זה צורך לאומי, שיש לקדמו גם מול לחצים פוליטיים" והמשיך "נדרש להסכמות להסכמות רחבות וגם לויתורים כואבים. בעת הזו, למען אתגרי השנים הבאות נדרשת ממשלת הסכמה לאומית, רחבה וציונית. כדי שבעוד עשור לא רק נחסל את סינוואר ודף כמו שארה"ב חיסלה את בן לאדן ושותפיו, אלא נבנה פה מדינה חזקה."
בסוף דבריו התייחס ליציאה לבחירות ואמר "כדי שנשנה את המאזן במזרח התיכון, עלינו להגיע לבחירות. נקבתי בתאריך: אוקטובר, שנה לאסון. כל מנהיג לאומי שרוצה בניצחוננו, והבטחת עתידנו, צריך להסכים לכך. וחידוש האמון בין העם לנבחריו, הוא הצעד הראשון והחשוב בדרך לניצחון האמיתי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה