בארץ

צה"ל פועל בלבנון ורפיח: אלו עדכוני הלילה במלחמת חרבות ברזל

בישראל מכחישים כי תקפו באיזור ההומניטרי באל-מוואסי. במקבילים מתקבלים דיווחים על קרבות בעזה ופגיעה בתשתיות טרור בגזרה הצפונית. שליטה הושגה על השריפות בצפון הארץ. גורמים בממשלה קוראים לנקוט בגישה אגרסיבית
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צהל)
היום ה-251 למלחמת חרבות ברזל. בישראל היום דווח כי במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) צה"ל תקף באזור רפיח. המתקפה כללה טנקים והתנהלה בסיוע מסוקי קרב. צה"ל הכחיש הבוקר כי תקף במרחב ההומניטרי באל-מוואסי ברצועת עזה. בסוכנות הידיעות הפלסטינית דווח כי צה"ל פתח במתקפה בדרום הרצועה. על-פי הדיווח מדובר היה בתקיפה אווירית, אך בצה"ל הכחישו את הדיווח כי פעלו בתוך האזור ההומניטרי. 
מעבר לפעולה הצבאית ברפיח ובעזה בכלל, מוקדם יותר היום צה"ל הודיע כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנים צבאיים בלבנון. על-פי הדיווח, מטוסי קרב תקפו בשעות הלילה מבנים צבאיים במרחב עייתא א-שעב. לצד תקיפה זו, הודיעו בצה"ל כי ניהלו מתקפה נוספת נגד תשתיות טרור נוספות. 
הודעות אלו מתקבלות על רקע מתיחות גוברת בגבול הצפון. גורמים שונים בממשלה קוראים לפעולה צבאית מאסיבית. ביניהם גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. ביום שלישי חוסל בכיר חיזבאללה על-ידי ישראל. לאחר החיסול התגבר הירי אל גבול הצפון, לראשונה מזה חודשים רבים הופעלה אזעקה בטבריה. שרפות פרצו באזור הגבול, אך במהלך הלילה נודע כי הושגה עליהן שליטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה