בארץ

ליברמן על האופציה לכניסה לממשלה ולקבינט: ''אין טעם''

חבר הכנסת אביגדור ליברמן התייחס בישיבת הסיעה לחוק הגיוס שצפוי לעלות היום להצבעה: ''פגיעה בחוסן הלאומי'', ולאופציה שיכנס לממשלה ולקבינט: ''זה לא משנה אם יש צוות מצוין אם רב החובל לא כשיר''
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חה''כ אביגדור ליברמן נשא דברים היום (שני) בישיבת הסיעה, שם ברך את שובם של החטופים ואמר ''כולנו נחשפים לתנאי הכליאה והזוועות שהחטופים עברו וברור היום יותר מתמיד שאין בעזה בלתי מעורבים - אין חפים מפשע''. 
בדבריו תקף את התנהלות נתניהו ''דווקא על רקע הגבורה, ההקרבה והנחישות של חיילינו נשאלת השאלה, למה אנחנו מממשיכים לדשדש גם בדרום וגם בצפון? למה לא השגנו פריצת דרך משמעותית עד לרגע זה? אין הכרעה ואין יוזמה. ממה שאני רואה, ראש הממשלה לא רוצה להכריע ולא מסוגל לקבל החלטות.  הדבר היחיד שהוא עושה זה למשוך זמן ולפגוע בהרתעה הישראלית ובחוסן הלאומי שלנו''.
עוד בדבריו, התייחס ליברמן לחוק הגיוס הצפוי לעלות הערב להצבעה במליאת הכנסת ''להביא היום חוק השתמטות על רקע צו שלישי למילואימניקים שקורסים תחת הנטל מאז השבעה באוקטובר, לקדם חוק שפותר חלק מהאוכלוסייה לתרומה כלשהי לחברה ולביטחון של מדינת ישראל, יהווה פגיעה בחוסן הלאומי ועלול לפרק את החברה הישראלית כולה''.
אני קורא לח״כים מהליכוד שיפעלו היום בלילה בהתאם למשנתו של ז'בוטינסקי וערכי המחנה הלאומי והתנועה הציונית, ולהצביע בהתאם לאינטרסים של מדינת ישראל ולא בהתאם לאינטרסים קואליציוניים צרים'' אמר ליברמן '''צריך להבין שאחרי השבעה באוקטובר אנחנו במציאות אחרת וכל אחד חייב לתרום את חלקו על מנת לחזק את ביטחונה וחוסנה החברתי של מדינת ישראל''.

בנוסף, התייחס לפרישתו של השר בני גנץ אמש ''אני נפגש עם גנץ היום, אני חושב שעדיף מאוחר מאשר אך פעם, ואני מקווה שהם יצטרפו לחמ״ל שהקמתי ויתנו את חלקם למאמץ להחלפת הממשלה''. והתייחס גם על האופציה שעלתה כי יכנס לממשלה ולקבינט: ''יש לנו רה״מ שהוא לא כשיר ולכן אין טעם להצטרף לקבינט הזה כי הוא לא יתן לך לעשות שום דבר בתנאים שנוצרו. אם יש רב חובל לא כשיר זה לא משנה אם יש צוות מצויין וספינה מדהימה כי בסוף תטבע. מצבנו הביטחוני? המדיני והכלכלי מחייב את החלפת הממשלה והעומד בראשה.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה