בארץ

חה''כ אלמוג כהן נגד בני גנץ: "לא יכול לנצח''

בדברים שאמר חבר הכנסת אלמוג כהן בערוץ הכנסת, ביקר את חברי הקבינט המלחמתי בני גנץ וגדי איזנקוט, דיבר על הבעיה בתפיסות, ההבנה הנכונה לתפיסתו ''איך מדברים בערבית, ונקב בביקורת כנגד גנץ: "לא יכול לנצח"
דורון בלוך | 
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בראיון שקיים אמש (חמישי) חבר הכנסת אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית בערוץ הכנסת, התייחס בדבריו לחברי הקבינט המלחמתי, בתוכם חברי המחנה הממלכתי בני גץ וגדי איזנקוט.
''אין פה קשר לפרסונות שיושבות בקבינט'' אומר חבר הכנסת כהן, וטוען כי ישנו קשר לקונספציות. כמו כן אומר כהן כי ישנו קשר להיכרות עם האויב, והבנה ''איך מדברים בערבית".
 
חבר הכנסת כהן נוקב בביקורת כנגד חברי הכנסת וחברי הקבינט המלחמתי בני גנץ וגדי איזנקוט, ואומר עליהם כי ''אינם עומדים בקריטריון הזה'', וזאת בהתייחסות לדבריו על התפיסה הנכונה לדעתו.
כהן מזכיר, כי עד לאחרונה חבר הקבינט בני גנץ השתתף בטקס זיכרון משותף לחיילי צה''ל והרוגים ''במרכאות'' לדברי כהן, פלסטיניים. חבר הכנסת כהן מסיים את דבריו באמירה כי על כן אדם כמו גנץ אינו יכול לנצח במלחמה אל מול החמאס.
נזכיר, כי התבטאות זו של חבר הכנסת אלמוג כהן מצטרפת לשורת ביקורות שנקב לאחרונה כנגד נוספים, בהם כנגד ראש האופוזיציה יאיר לפיד ורם בן ברק ממפלגת יש עתיד על שאינם הצביעו בעד הדחתו של כסיף, כנגד כסיף עצמו, וכן כנגד יו''ר העבודה יאיר גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה