בארץ

אלמוג כהן ליועמ''שית: חקירה מיידית כנגד גולן בעוון המרדה

סערת הסרטון שפורסם בערוץ 14 עם דברי יאיר גולן לא נרגעת. חבר הכנסת אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית פנה במכתב ליועצת המשפטית לממשלה ודרש לפתוח בחקירה מיידית כנגד גולן: ''פוגע בביטחון המדינה''
דורון בלוך |  3
יאיר גולן (צילום פלאש90)
בהמשך לסערת הסרטון שפורסם על ידי אראל סג''ל ושמעון ריקלין בערוץ 14 בו נראה יושב הראש החדש של מפלגת העבודה מעודד אי ציות אזרחי כנגד הממשלה וכן לאיים בסירוב שירות למילואים, מפרסם חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) בחשבון ה- x שלו (טוויטר לשעבר), כי פנה במכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, ובו דרש לפתוח בחקירה מיידית כנגד יו''ר מפלגת העבודה יאיר גולן.
חבר הכנסת כהן טוען כי החקירה צריכה להיות בעוון המרדה בזמן מלחמה. ומנמק כי יאיר גולן קורא לסירוב לשירות מילואים בזמן מלחמה, ובכך הוא פוגע בביטחון המדינה. עוד מוסיף חבר הכנסת כהן כי הוא בטוח שהיועמ''שית תנהג בנושא ללא משוא פנים, כפי שנהגה עם החייל בסרטון בתחילת השבוע.
במכתבו ליועצת המשפטית לממשלה, כתב כהן: "'הציבור נושא עיניו אלייך, שומרת הסף של הדמוקרטיה הישראלית ומצפה לקיים את עקרון השוויון בפני החוק ללא כחל ושרק. ברצוני להדגיש כי אי פתיחתה של חקירה פלילית כנגד מר גולן, עשוי להתקבל בזעם ציבורי ואף  במחאה אפקטיבית אשר עלולה לגרום להפרעה לסדר הציבורי"''. בנוסף, כותב אלמוג כי הוגשה על ידו תלונה מקוונת במשטרת ישראל כנגד גולן.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האם אפשר להצליף בסוס מת? חדשים ושנים של מילואים חמים
    ביבי בוגד בטחון 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכש צוללות דרך קרוביו, התעסק בחוקי מתנות ורודנות, מר כישלון ערוצי 7 14 וכל הפייק של בן גביר מובילים לחורבן. עת גיוס לחרדים ויאיר בן בעל המחדלים והשחיתויות
    סגור
  • 2.
    הצחקתם אותנו
    דוד 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצחקתם אותנו אין סיכוי שיפתחו בחקירה על המרדה הוא מהחברה
    סגור
  • 1.
    המרדה-גלי
    יוסי 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצחקת אותה עד דמעות. השמעת על המושג "אכיפה בררנית"? אתם הימין תפנימו, זה לחם חוקם של השמאל. רוסיה וסין זה פה
    סגור