בארץ

נתניהו מגיב לפרישה של גנץ: ''זה לא הזמן לנטוש''

תוך כדי הצהרת גנץ, פרסם ראש הממשלה נתניהו תגובה לפרישתו של מהממשלה: ''זה לא הזמן לנטוש את המערכה'' וקרא למפלגות האחרות ''להיכנס תחת האלונקה''
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
בזמן שיו''ר המחנה הממלכתי נשא את הצהרתו כפי שהבאנו כאן, בה מסר כי הוא פורש מהמשלה, פרסם הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון ה-X שלו תגובה לדברי גנץ.
בפרסום כתב נתניהו: "לפני שעות אחדות מדינת ישראל כולה ליוותה בכאב ובהצדעה את גיבור ישראל ארנון זמורה ז״ל. ישראל נמצאת במלחמה קיומית בכמה חזיתות. בני, זה לא הזמן לנטוש את המערכה - זה הזמן לאחד את הכוחות. אזרחי ישראל, נמשיך עד לניצחון והשגת כל מטרות המלחמה, ובראשן שחרור כל חטופינו וחיסול החמאס''.
נתניהו קרא לשאר המפלגות להצטרף ''דלתי תשאר פתוחה לכל מפלגה ציונית שמוכנה להיכנס תחת האלונקה ולסייע בהבאת הניצחון על אויבינו והבטחת ביטחון אזרחינו''.
 
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין גם הגיב לדברי גנץ: ''כששמעתי על פרישתו של בני גנץ מהממשלה, תהיתי לרגע - האם מטרות המלחמה שבשבילן הוא נכנס לממשלה כבר הושגו? בירכתי את בני גנץ כשנכנס לממשלה, וגם הערכתי אותו על הצעד שעשה".
עוד הוסיף לוין: "דווקא על הרקע הזה, קשה להאמין עד כמה גדול העיוורון, ועד כמה שיקולים פוליטיים גוברים על הצורך להתעלות לגודל ולחומרת השעה. במקום להוביל ולפעול כדי שעוד ראשי מפלגות אופוזיציה ייקחו חלק במאמץ המלחמתי שצריך להיות משותף לכולנו, בחר בני גנץ להיגרר אחרי לפיד ולנטוש באמצע המערכה".
לסיום כתב: "נוכח חוסר האחריות הזה, נדרש מכל מנהיגי המפלגות השותפות בקואליציה לגלות אחריות ואיפוק ולהמשיך לפעול ביחד כדי להבטיח שנשיג את מטרות המלחמה - מיגור חמאס, השבת כל חטופינו והחזרת תושבי הצפון והדרום בבטחה לביתם. אני משוכנע שביכולתנו לעשות זאת. ביחד ננצח!''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה