בארץ

עשרות אמנים נגד חוק הגיוס: "חסרים לנו חיילים, תעצרו את הפטור"

שורת אישי תקשורת וכוכבים חתמה על יוזמה של פורום "מתגייסים לאחדות". המטרה: קריאה לממשלה שלא לאשר את חוק הגיוס במליאת הכנסת. בין השמות הבולטים: יעל בר זוהר, גדיי סוקניק, אלי פיניש וצופית גרנט. במכתב צוין: "אחרי 7 באוקטובר איבדנו 711 חיילים, עוד 3,407 נפצעו, עכשיו חסרים לנו 7,500 חיילים"
מערכת ice |  1
גיוס חרדים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, עמית שאבי/POOL)
שורת אמנים ואישי תקשורת ידועים חתמה על יוזמה של פורום "מתגייסים לאחדות" הקורא נגד הפטור מגיוס חרדים. עם האמנים נמנים בין השאר ריטה, יעל בר זוהר, אלי פיניש, צופית גרנט ונוספים. בנוסף, חתמו חמי רודנר, צדי צרפתי, יזהר כהן, גדי סוקניק, לינוי בר גפן, עידו מוסרי, יואב לוי, גיא מזיג ואוהד חיטמן.
על פי חשיפת "ישראל היום", במכתב שנשלח לחברי הקואליציה נכתב: "חסרים לנו חיילים! אחרי 7 באוקטובר איבדנו 711 חיילים, עוד 3,407 נפצעו", לשון המכתב. "עכשיו חסרים לנו 7,500 חיילים. חוק הפטור מונע גיוס של עוד אלפי חיילים נוספים שיגנו עלינו. תעצרו את הפטור".
ביום שלישי האחרון אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב שלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו הודיעה לו כי המשך חקיקת חוק הגיוס שיפטור את רוב הציבור החרדי משירות בצה"ל, יוביל לצעדי מחאה שונים בקמפוס - כולל השבתת הלימודים. במכתב נטען כי החוק יחייב יותר ויותר ימי מילואים של סטודנטיות וסטודנטים, מה שיקשה עליהם להשלים את התואר.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיוס חרדים לפי חיים רמון
    נמאס 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר תחילת המלחמה, 4000 צעירים חרדים רצו להתגייס... הצבא הסכים לגייס רק 500 מתוכם... מדוע לא גייסו את כולם??
    סגור