נדל"ן ותשתיות

"למה יש פקקים? כי הממשלה מעדיפה את טובת הקואליציה"

בעקבות חסימת כביש 1 בלילות במהלך השבוע הקרוב, רבים בציבור מאשימים את הממשלה על כך שזו מעדיפה לדאוג לקואליציה על פני אזרחי ישראל. "למה יש פקקים? כי בין טובת הציבור לקואליציה, הממשלה בוחרת בקואליציה", כתב חה"כ אביגדור ליברמן
מערכת ice |  1
חסימת כבישים (צילום vecteezy, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
במהלך השבוע הנוכחי (2-7.5.24), כביש 1 ייחסם בכל הלילה בין השעות 22:00-05:00, בשל עבודות תשתית ובניית גשר במחלף ענבה. הסיבה: הממשלה לא מעוניינת לבצע את העבודות במהלך סוף השבוע בשל עניין שמירת השבת, ומעדיפה לחסום את הכביש בימי חול. הדבר הוביל לסערה ציבורית נרחבת, כאשר כלפי הממשלה נטען כי היא מעדיפה "להגן" על עצמה מאשר לדאוג לרווחת התושבים – בכך שהיא יוצרת פקקים באופן מודע.
חבר הכנסת אביגור ליברמן העלתה לחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), ציוץ ובו נכתב: "למה יש פקקים? כי בין טובת הציבור לטובת הקואליציה, הממשלה בוחרת בטובת הקואליציה". בשבוע שעבר התייחסה חברת הכנסת מרב מיכאלי לחסימה שבוצעה בנתיבי איילון (הכביש העמוס ביותר בישראל), וכתבה ברשת החברתית X: "שבוע אחרי שנחשפנו למה שמעסיק את האשה שמשמשת בתפקיד שרת התחבורה, אנחנו מקבלות ומקבלים את זה בדמות יריקה לפנים בסגירת איילון בשעות הכי עמוסות ופקוקות של השבוע.... זה כתוב בעשרת הדיברות: "שמור על קואליציית נתניהו לקודשה".
 
סגן השרה במשרד התחבורה, אוקי מקלב, התייחס לטענות בדבר החסימות במהלך השבוע והסביר: "אנו מוכנים לשלם כדי לשמור את השבת ולא לעבוד בה. לערך השבת יש מחיר ואנחנו משלמים אותו בשמחה רבה. נפצה את הציבור בכך שנחזק את שמירת השבת".
נציין כי פרויקט תחבורתי נוסף אשר נמצא בימים אלו בתכנון הוא פרויקט המטרו אשר אמור לשמש את מרבית תושבי גוש דן, אך נתקל בקשיים  והתנגדויות מאחר והעבודות לכריית המנהרות חייבות להתקיים גם בשבת בשל הטכנולוגיה הייחודית בה הן ייכרו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאבון למיסים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה:תאבון גדול מצד 1 ושום חוש של אחריות מהצד השני-רונלד רייגן נשיא ארצות הברית!!!!
    סגור