תרבות ופנאי

ריטה חוברת לגלי עטרי: "התעוררנו כולנו לתוך חלום רע"

מופע מרגש וייחודי נערך בהיכל מנורה לגיבורות המלחמה. על הבמה: אודיה, נסרין, דקלה, זהבה בן ועוד. במהלך המופע המרגש עלו לבמה ונשאו דברים ספיר חממי, אלמנתו של אסף חממי ז״ל ואורין זכריה, אמה של עדן זכריה ז"ל. מנכ"לית מועדון "שלך", הילה קניסטר בר-דוד: "מי היה מאמין שדווקא במלחמה, נשים יתגלו במלוא גבורתן ותפארתן?"
מערכת ice | 
ריטה בכאן 11 (צילום צילום מסך כאן 11)
ריטה, גלי עטרי, מירי מסיקה, ואלרי חמאתי, אודיה, נסרין, דקלה, זהבה בן, אילנית ומיס עולם לשעבר לינור אברג'יל, כולן על במה אחת לרגלת פתיחת אירועי יום האישה במופע הנשים הגדול בישראל ביוזמת הילה קניסטר בר-דוד מנכ"לית מועדון הצרכנות "שלך".
היכל מנורה בתל אביב נעטף אמש (חמישי) בעוצמה נשית מופלאה עם מופע מרגש וייחודי והצדעה והוקרה לגיבורות המלחמה. מעל ל-7,000 נשים ומתוכן יותר מ 200 נשות מילואים כיבדו בנוכחותן והזניקו את פתיחת אירועי יום האישה הבינלאומי שיחול מחר.

(צילום: אור גפן)
במהלך המופע המרגש עלו לבמה ונשאו דברים ספיר חממי, אלמנתו של אסף חממי ז״ל ואורין זכריה, אמה של עדן זכריה ז"ל. הזמרות ביצעו דואטים יחודיים ובלתי נשכחים: ריטה ואודיה ביצעו יחד לראשונה על במה אחת את השיר ״מחכה״, נסרין וזהבה בן בדואט עוצר נשימה לשיר "חיים שלי", ואלרי חמאתי ואילנית שרו יחד את "ללכת שבי אחרייך".
מירי מסיקה וזהבה בן ביצעו יחד את ׳אהבה כזו׳, דקלה ונסרין בדואט מצמרר לשיר ׳שבע בערב׳ ועוד. הילה קניסטר בר-דוד, מנכ״לית מועדון "שלך" יוזמת המופע אמרה מעל הבמה:  "לפני בדיוק חמישה חודשים התעוררנו כולנו לתוך חלום רע. זו מלחמה שאנו עדיין לא רואים את סופה ומי היה מאמין שדווקא במלחמה, נשים יתגלו במלוא גבורתן ותפארתן?"

(צילום: אור גפן)
"גיבורות מלחמה אמיתיות כמו אור מגידיש הנחושה שאמא שלה היא אחת החברות במועדון שלך. כמו רב פקד שפרה בוכריס, אמא לעשרה שעל הבוקר זינקה להציל חיים של עשרות אנשים ממתחם המסיבה בקיבוץ רעים, רחל אדרי מאופקים, שעם תושייה מדהימה הצליחה להחזיק בבית חמישה מחבלים שאיימו עליה עם אקדחים, והעסיקה אותם במשך 19 שעות עד שהגיעו כוחות הימ"מ, הרבש"צית ענבל ליברמן שבאינטואיציה נשית מדהימה הציבה את כיתת הכוננות בקיבוץ ניר עם והצילה את תושבי הקיבוץ ממחבלים, המג"דית אור לבני-בן-יהודה והגיבורה יוכבד ליפשיץ ששרדה את השבי בגיל 85 ועוד עשרות רבות של סיפורים על נשים מדהימות". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה