תקשורת ומדיה

סערת דובר איכילוב: זאת המחליפה של איש התקשורת שפוטר מתפקידו

לאחר מסיבת העיתונאים השנויה במחלוקת של יוכבד ליפשיץ, הוחלט לסיים את תפקידו של דובר בית החולים איכילוב אבי שושן. עתה, הנהלת המרכז הודיעה כי מחליפתו היא אלזה קופרמן, רס"ן במילואים בדובר צה"ל: "מודה על הזכות"
מערכת ice |  1
אבי שושן, דובר איכילוב
הנהלת המרכז הרפואי תל אביב, איכילוב, בראשותו של פרופ' רוני גמזו, שמחה לעדכן כי אלזה קופרמן נבחרה לתפקיד דוברת המרכז הרפואי תל אביב, ותכנס רשמית לתפקידה בתאריך ה-1 בפברואר. לאחר ששוחרה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85 משבי חמאס ומסיבת העיתונאים בבית החולים בה דיברה על יחסם מחבלי חמאס עוררה סערה, זומן דובר איכילוב אבי שושן לשימוע לפני פיטורים ומאוחר יותר פוטר. 
הערב (חמישי) מתברר מי תחליף את שושן: אלזה, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה, רב סרן במילואים בחטיבת דובר צה"ל. במהלך שירותה בדובר צה"ל כיהנה בין השאר כראש מדור אינטרנט ורדיו וכדוברת אגף כח האדם. לאחר שחרורה שימשה כדוברת משלחת ישראל לאו"ם תחת השגריר גלעד ארדן, ובתפקידה האחרון עבדה כסמנכ״לית דיגיטל בקבוצת התקשורת יוניק.
קופרמן מסרה במעמד המינוי: "אני מודה להנהלת איכילוב על האמון, ועל הזכות להוביל את דוברות בית החולים המוביל והמתקדם בישראל". שושן היה מי שיזם וארגן את מסיבת העיתונאים אך מלבדו היו מעורבים בהחלטה גורמים בכירים נוספים ביניהם מנהל בית החולים רוני גמזו. מנכ"ל משרד הבריאות זימן בזמנו את גמזו לשיחה אשר מטרתה היא הפקת לקחים בשל אותו אירוע שגרם נזק רב לישראל. לאחר אותה פגישה עם מנכ"ל משרד הבריאות, הודיע גמזו לשושן על הוצאתו לחופשה כפויה. 

(צילום: השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להעיף את המרוקאים הבכיינים מכל השירות הציבורי!!!!! (ל"ת)
    אכלו לי שתו לי 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור