בארץ

השר אלי כהן בקו העימות עם חיזבאללה: הגיע הזמן לפעולה עוצמתית

שר האנרגיה אלי כהן ביקר בקרית שמונה ''התמונות הקשות שראיתי כאן מחייבות אותנו לפעול בעוצמה'' ובכנס הinss בנושא ביטחון מערכת החשמל דיבר על מתקני אגירה ביתיים ''לא רק מצורך חירום''
דורון בלוך | 
השר אלי כהן (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון, משה שי, מרים אלסטר)
שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט אלי כהן פרסם בחשבון ה-x שלו כי הגיע אמש (שלישי) לקריית שמונה, לשם הגיע לוודא שאספקת האנרגיה בצפון תימשך כסדרה גם בשעת חרום.
השר כהן כתב כי ''התמונות הקשות שראיתי כאן מחייבות אותנו לפעול בעוצמה. שעון החול המדיני נגמר והגיע הזמן לפעולה עוצמתית שתגבה מחיר כבד מחיזבאללה ומלבנון''. עוד הוסיף כהן ''זה מה שאדרוש בקבינט מחר, כדי להחזיר את ההרתעה ואת הביטחון, וכדי שנוכל להשיב את תושבי הצפון לבתיהם''.
 
בנוסף, על פי פרסום של המכון למחקרי ביטחון לאומי ברשת ה-x, בכנס שנערך היום (רביעי) בinss בנושא ביטחון מערכת החשמל, אמר השר כהן: "אין לי ספק שבעוד כמה שנים יהיו לנו מתקני אגירה ברמה ביתית, וזה יקרה בין היתר לא רק מצורך חירום אלא גם מצורך כלכלי".
"אנחנו פותחים את משק החשמל לתחרות גם בתחום האספקה, זה יקרה ב-25.7.24. אנחנו צריכים לשאוף שתוך שלוש עד חמש שנים על כל בית בישראל יהיו מתקנים סולאריים, מה שקורה היום בנושא הוא מחדל אקלימי ותרבותי." הוסיף כהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה