טלוויזיה

מגי טביבי בהתבטאות מפתיעה בשידור חי: "ככה נראה כישלון מוחלט"

טביבי נגד הממשלה: "דין קריית שמונה כדין תל אביב? בין דרום אדום לצפון כתום, התמונות הקשות מהלילה הן קריאת השקמה לכולנו ובעיקר למקבלי ההחלטות. יותר מחמישים אלף אזרחים חיים כבר שמונה חודשים כפליטים בארצם, בלי כל תאריך מסתמן באופק לחזרתם הביתה"
מערכת ice |  9
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
את מהדורת חדשות ערוץ 14 פתח אמש (שליש) המגישה מגי טביבי, במונולוג חד וחריף שיועד לממשלה ולמקבלי ההחלטות. טביבי לא חסכה בביקורת על הטיפול בגזרה הצפונית שנשרפת בימים האחרונים תחת התקפה לבנונית.
טביבי פתחה ואמרה: "דין קריית שמונה כדין תל אביב? בין דרום אדום לצפון כתום, התמונות הקשות מהלילה הן קריאת השקמה לכולנו ובעיקר למקבלי ההחלטות. יותר מחמישים אלף אזרחים חיים כבר שמונה חודשים כפליטים בארצם, בלי כל תאריך מסתמן באופק לחזרתם הביתה".

על אזור הצפון שהופצץ באלפי טילים אמרה: "שבוי במשחק של כיפופי ידיים. השיא נרשם הלילה עם תשעים מוקדי אש, שבעה מהם רק בקריית שמונה. עשרות אלפי דונמים עלו בלהבות בתמונות שבעיקר שורפות את הלב".
לסיום טביבי אמרה: "אי אפשר להמשיך להסתכל לתושבים האלה בעיניים ולהבטיח להם עוד מאלה. אז שבענו מהבטחות מגומגמות. מדיניות של להחליט שלא להחליט דורשת הפעם החלטה. אם התמונות האלה לא יהפכו להיות רגע של מפנה במלחמה בצפון, מה כן? מה שבטוח, ככה לא נראה ניצחון מוחלט, ככה נראה כישלון מוחלט".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מה זה קריאת השקמה? (ל"ת)
    המצאתם מילה חדשה? 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כך נראית לקקנית עלובה לבראנז"ה ולא עיתןנאית הוגנת.
    גדי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כך נראית לקקנית עלובה לבראנז"ה ולא עיתןנאית הוגנת. לא נופתע אם יום אחד נצפה בה בערוצי התרעלה, כי על פי הרושם וההתלקוקויות וריקודי המה יפית , נראה כי לשם היא חותרת.
    סגור
  • 5.
    הבעיה זה הממשל האמריקאי שמגביל את הממשלה (ל"ת)
    ממשל ביידן עוין מאוד 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    את צודקת מגי טביבי המסורה והיקרה שלי
    א. קליין 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מגי טביבי היקרה והמסורה שלי תקשיבי לי טוב אני גאה בך מאוד ואת צודקת לגמרי בנושא הזה ,באמת יש כאן כישלון חרוץ ומוחלט השם ירחם במקום להביא את ניצחון מוחלט מגי טביבי היקרה והמסורה שלי אני איתך עד הסוף תמשיכי להיות כמו שאת ותמשיכי להגיש את המהדורה המרכזית בצורה טובה ונפלאה תהיי חזקה את הכי גדולה שיש
    סגור
  • מגי טביבי מעייפת ומוגזמת. שתגיש תוכנית אירוח ותלהג
    אורית 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה שרוצה ללהג. ותעשה כמה פרצופים מוגזמים למצלמה שהיא רוצה. מגישת חדשות וכתבת עם קול מעצבן ופרצוף נפוח מחשיבות עצמית מוגזמת. נמאסת ממש על חחק מהצופים. שתשמור את דעותיה האישיות לעצמה. היא לא פרשנית.
    סגור
  • 3.
    שכחו את ההיסטוריה
    עכעה 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל הרפיסות של בגין המטירו קטיושות על קריית שמונה וכולם רצו פעולה אז בגין יצא לפעולה מלחמת שלום הגליל צה"ל הגיע עד ביירות אבל בגין כבר לא היה יכול עוד כי ספרו לו חיילים מתים תחת הבית. אי אפשר להחזיק את המקל משני קצוות
    סגור
  • 2.
    מגי טביב
    שלומי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תבורכי ! פעמיים דוז פואה ! כל הכבוד לך! ככה פותחים מהדורת חדשות !
    סגור
  • 1.
    ברחנו? נטשו אותנו!!
    מיכל 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ולמה שותקים? כי איך יפנו אצבע מאשימה כלפי הראיס הדגול? הינו צריכים לעלות על הכנסת!!! העיר הכי יפה והכי מחבקת בצפון, הופקרה. ננטשה על ידי ביבי, אמסלם, ביטן, אוחנה, רגב... מרוקאים אחרי הראיס שלא רואים אותנו. המצביעים הקבועים מימי בגין ועד עולם??? מתי נתעורר??
    סגור
  • צודקת מדיניות שלא לעשות כלום
    מגי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פחד לעשות בגלל זה חמס עשה לנו טבח
    סגור