בארץ

סוכל פיגוע ביישובי השרון: שני מחבלים חוסלו סמוך לטול כרם

שני מחבלים חמושים התקרבו לגדר התפר במטרה לבצע פיגוע ירי לעבר יישובים ישראלים. השניים חוסלו במארב של לוחמי יחידה 636, שהחרימו לאחר מכן את נשקם. הפלסטינים הכריזו על שביתה באזור טול כרם עקב מות המחבלים
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
במהלך הלילה שני מחבלים חמושים התקרבו לגדר התפר במטרה לבצע פיגוע ירי לעבר יישובים ישראלים מכיוון טול כרם, כך נמסר היום (שלישי) בהודעת דובר צה"ל. השניים חוסלו במארב של לוחמי יחידה 636, שהחרימו לאחר מכן את נשקם . "לוחמי צה"ל פועלים בכל עת על מנת לסכל כל ניסיון לפגוע באזרחי מדינת ישראל", צוין בהודעת דובר צה"ל.
הפלסטינים הכריזו על שביתה באזור טול כרם עקב מות שני המחבלים, עבד אל-פתאח סלאח אל-דין ג'בארה ואחמד מוסטפא מוחמד רג'ב. השניים השתייכו לגדודי חללי אל אקצא. בגזרת הצפון, ​בתוך כך, לאחר יותר מ-9 שעות לחימה באש, הגיעו צוותי הכיבוי לשליטה בשריפה שפרצה סמוך לעמיעד. המשטרה עדכנה כי כלל הכבישים שנחסמו בעקבות השריפות שפרצו בגליל העליון נפתחו לתנועה.
 

רשת אל-מיאדין הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי במהלך הלילה בוצעו תקיפות ישראליות בכפרים כילא ודיר מימאס שבדרום לבנון. בתקשורת הלבונינת נטען בין היתר כי במהלך התקיפות נעשה שימוש בזרחן. נוסף על כך, נטען כי בוצעו תקיפות ארטילריה באזור שבין עיתא א-שעב וראמיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה