בארץ

למה עכשיו? הכנס המקומם השבוע בכנסת על הכרה במדינת פלסטין

השבוע עתיד להתקיים בכנסת כנס בנושא 'הכרה במדינת פלסטין: למה עכשיו' מטעם חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן. חבר הכנסת ואטורי: ''להעיף אותם מהכנסת''
דורון בלוך |  3
עאידה תומא סלימאן (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
בזמן המלחמה בעזה, ולאחר שמחר (שני) עתיד להתקיים במשכן הכנסת כנס העוסק בנושא הזדהות עם משפחות החטופים, וכן אירוע הוקרה למשפחות השוטרים, הסוהרים ולוחמי האש, עתיד להתקיים ביום שלישי בנוסף גם כנס תחת הנושא 'הכרה במדינת פלסטין: למה עכשיו' מטעמה של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מסייעת חד''ש תע''ל. הכנס יעסוק בהשלכות המשפטיות והפוליטיות ובחשיבות ההכרה במדינת פלסטין במציאות הנוכחית.
חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) מוסר ל- ice על קיום כנס זה: ''עאידה תומא סלימן כמו שאר חבריה לסייעה בכנסת ישראל, משמשים כגייס חמישי תומכי חמאס, תומכי טרור, לא חזרו בהם אפילו אחרי השביעי באוקטובר. אין להם מקום בכנסת ישראל. זה ימשיך עד שאנחנו לא נצליח לנטרל אותם לגמרי. להעיף אותם מהכנסת זה הפתרון היחידי''.
שי גליק, מנכ'''ל בצלמו הפועל לביטול הועדה מוסר ל- ice : ''קיום האירוע בימים כה קשים לעם ישראל הינו פרס לטרור . אני קורא ליו"ר הכנסת להשתמש בסמכותו כיו"ר הכנסת ולהודיע שהאירוע לא מתקיים בבניין הכנסת לא באולם ירושלים ולא בחדר הכי קטן שיש. מדובר באבסורד''.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחחח
    ח 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לי לנחש לפידיוט וחבריו ברסלר ושותפיה תומכים באפשרות זאת ?????? איזה יופי כל הנחשים והצבועים יראו את פניהם האמיתיות כמו שנאמר לשקר אין רגליים ??
    סגור
  • 2.
    היא מוכיחה את הצורך ברפורמה משפטית
    שרית 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מוכיחה את הצורך ברפורמה משפטית, שופטים שלא יאפשרו לאנטישמית כמוה (וכמו חבריה) להיות חברת כנסת בישראל
    סגור
  • 1.
    אעידה תומא ושות .בע"מ
    מחמוד א זהאר 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער אבל,במדינה שפויה כנס בכנסת על מדינה פלסטינית ובמלחמה זו פשוט הזיה שיש בכל מקום להעמיד את מבקשיה אל מול כיתת יורים ומיידית !!מקומה של איעדה תומא מחוץ לכנסת ומחוץ לחוק .לגרשה לעזה ובכיוון אחד!!
    סגור