תרבות ופנאי

רובי ריבלין פותח הכל: זה הצעד הדרמטי של הנשיא לשעבר

נשיא המדינה לשעבר, רובי ריבלין, עומד להוציא ספר על תקופתו בבית הנשיא בשם "נשיא על מים סוערים", בו הוא צפוי לפתוח את הכל על התקופה המורכבת שעבר והיחסים עם נתניהו והימין
מערכת ice |  1
רובי ריבלין, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90)
נשיא מדינת ישראל לשעבר, ראובן (רובי) ריבלין, כבר מתרגל לחיים שאחרי התפקיד הנשיאותי, ולאחר שהוביל קמפיין של חברת "יכין", ריבלין צפוי להוציא בקרוב ספר חדש על חייו כנשיא.
על פי פרסום הבוקר (ראשון) ב"וואלה", ריבלין כותב כאמור ספר על חייו וכבר הספיק להגיש אותו לאחרונה לאישור ועדת השרים הממשלתית לענייני פרסומים. הספר הוגש תחת השם "נשיא על מים סוערים - שם זמני", מה שמרמז לנו על תוכנו הדרמטי והמסקרן בו צפוי ריבלין לפתוח הכל בנוגע לספר סערות שחווה ריבלין בהיותו נשיא.
כזכור, ריבלין נבחר כנשיא אחרי שנים רבות שהיה בליכוד, בצד הימני של המפה, אלא שבתקופת כהונתו הוא נתקל לא מעט בטענות קשות מצד אנשי הימין בישראל. כמו כן, גם הקשר של הנשיא לשעבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עמו היה ביחסים רעים, שכן הוא מלכתחילה התנגד לו.
כזכור, לאחרונה הוביל ריבלין קמפיין לחברת "יכין", במסגרתו הוא ליווה בקולו את הפרסומת של המותג. על פי הדיווחים בתקשורת, עבור הקריינות שלו לפרסומות ריבלין קטף סכום של בין 50 אלף שקל ל-100 אלף שקל, אותו הוא תרם לעמותות וארגונים חברתיים במדינה, בעיקר בענף החקלאות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרם לאחר הפרסום
    ג'וש 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תרם אבל זו לא הייתה כוונתו הראשונית . בכתבה של ניר גונטאז ב"הארץ" 17/04/24 אמר "כבודו" בלי בושה לשאלה למה הוא עושה קמפיין ל"יכין" --" כי אני צריך גם להתפרנס " בתפקידו כנשיא קיבל כל חודש שכר ופנסיה של 80,000 שח נטו בחודש . לאחר פרישתו מקבל גם פנסיה נאותה . מצחיקה רק תגובתו כי הוא ,"צריך גם להתפרנס ." נשיא מצחיק בלשון המעטה שהפך להיות לוביסט -עסקן .
    סגור