בארץ

נתניהו חוטף: "אמא שלי עדיין מעירה לי - מה הבעיה להשתלט על זה?"

חה"כ מירב בן ארי תקפה את ראש הממשלה במליאת הכנסת, לאחר שבנו פרסם את סרטון ההמרדה המפורסם בטלגרם. מירב בן ארי: "מה הסיפור עם הבן שלך? אתה לא יכול להשתלט על האירוע הזה? זה נראה לך הגיוני, שהוא מפרסם סרטון שתומך במרי נגד גלנט ונגד הרמטכ"ל?"

מערכת ice |  8
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חה"כ מירב בן  ארי (יש עתיד) תקפה אמש (שני) במליאת הכנסת את ראש הממשלה, בעקבות סרטון ההמרדה ששיתף בנו יאיר. "מה הסיפור עם הבן שלך? אתה לא יכול להשתלט על האירוע הזה? זה נראה לך הגיוני, שהוא מפרסם סרטון שתומך במרי נגד גלנט ונגד הרמטכ"ל? שתכלס, הוא תומך בדיקטטורה שהצבא יעמוד לרשותך? ואחרי זה אתה מוציא גינוי בחשבון הטוויטר שלך, אפילו לא נתניהו אלא חשבון ראש הממשלה?", כך תקפה בן ארי את נתניהו במליאת הכנסת אמש. 
בן ארי המשיכה בדבריה החריפים נגד בנו של ראש הממשלה: "הבן שלך פרסם סרטון בטלגרם שתומך בדיקטטורה שבה הצבא יעמוד ליד ראש הממשלה". לאחר שחברת הכנסת הדגישה בפני נתניהו כי היה עליו לגנות את דבריו של בנו בפומבי ולא ברשת החברתית X , עקצה בן ארי את נתניהו: "מה הבעיה להשתלט על זה? אמא שלי, שאני בת 48, עדיין מעירה לי. אתה לא מסוגל להעיר לו? ואחרי זה כולנו צריכים לשמוע את זה? "מה יגידו המשפחות השכולות?".
נתניהו, אשר הקשיב לביקורת החריפה של בן ארי במליאת הכנסת והקפיד שלא להגיב לדבריה, הותקף על ידי חברת הכנסת גם בנוגע להתנהלותו בנושא משפחות החטופים. 
 
@knessettv

ח"כ מירב בן ארי פנתה לרה"מ נתניהו על רקע סרטון ההמרדה ששיתף בנו יאיר: "אמא שלי, שאני בת 48, עדיין מעירה לי. אתה לא מסוגל להעיר לו?" #כנסת #בןארי #נתניהו #ראשהממשלה

♬ original sound - ערוץ כנסת

"אני רוצה להגיד לך משהו. אתה אבא של, לך פעם אחת לאימהות של – לך לאימהות של החטופות והחטופים. תגיד להן משהו, הן מתחננות לפגישה איתך. הבת של קית' סיגל מתחננת לפגישה איתך. תפגוש אותם. יום אחד מהזמן שלך תפנה להן, אני לא צריכה להתלונן על זה". 
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מירב......
    אמת מארץ תצמח 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מירב, די... פשוט די... תגלו יותר מנהיגות בכיסא שאתם מחממים בלי שום עשייה לטובת הציבור רק ביבי ורק משפחת נתניהו אתם ממש מתעייפים את הציבור הריקנות שלכם אוי לנו שיש נבחרים בממשלת ישראל כמה בכיינות וכמה ריקנות תתחילו להיות מועילים. אם לא העשייה לטובת כלל ישראל אז לפחות לסתום את הפה אנחנו במלחמה הילדים שלנו נלחמים וזה מה שמעניין אותך כל אחד מרשה לעצמו לזלזל ולנבל איזו דוגמא אתם מכירים לילדים שלכם אתם הבושה !!!!
    סגור
  • 5.
    מירב בן ארי, תת רמה.
    אי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מירב בן ארי בשפל, בהתאמה עם ראש מפלגתה. לכאורה כמובן
    סגור
  • טימטום זה בא מהגנים של ההורים (ל"ת)
    אנרכיסט 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בת ארי
    Yosial 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא הכול פוליקה את ולפיד זה הלפיד והיפוכו איך לא הוצאת פוסט נגד כול הסרבנים .אה יש תשובה הם התגיסו נכון גם הוא מגויס נלחם מה ההבדל. תתביישי
    סגור
  • לא, לא התגייס
    אלה 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נלחם. לא במציאות לפחות. יאיר נלחם במציאות וירטואלית מהמרפסת בפלורידה כשכאן הורים מתיישבים שבעה על בניהם שנפלו במציאות שלנו. אז לא... לא נלחם
    סגור
  • 3.
    להעיר לבנו
    שושה 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ראש כנופיה
    סגור
  • 2.
    גם סבא שלי ז"ל מתלונן שאמא שלו לוחצת שיתחתן כבר ויצא
    יוסיפון 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מהבית ! ויתחיל לפרנס את עצמו !!!!!
    סגור
  • 1.
    מירב בן תרנגול . ברור שאימא שלך עדיין מעירה לך
    רז 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אחרת בטח היית מתחתנת .. אבל מי יתחתן עם תרנגולת צווחנית
    סגור