בארץ

נתניהו על התקרית החריגה ברפיח: "תקלה טראגית"

בישראל אישרו רשמית כי חייל מצרי נהרג ועשרות נוספים נפצעו בתקיפה במעבר רפיח, מה שעלול להוביל למשבר עם המדינה השכנה. ראש הממשלה על התקרית: "ברפיח פינינו מיליון תושבים בלתי מעורבים ולמרות המאמץ העליון קרתה אתמול תקלה טראגית, אנחנו חוקרים את המקרים ונסיק את המסקנות"

מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (שני), אישרו כי חייל מצרי נהרג מחילופי אש עם כוחותינו במעבר רפיח. בישראל לעומת זאת, אישרו כי התרחשה תקרית חריגה, אך גם ציינו כי אין נפגעים בקרב כוחותינו. כמו כן, על פי ווינט, מקורות מצרים שהתראיינו לערוץ "אל-ערבי" וטענו כי הירי במעבר רפיח החל מהצד הישראלי, כשגורמים בצה''ל דייקו והבהירו כי החיילים המצרים, הם אלו שהחלו בירי בגזרת המקום.
כמו כן, אמש תקף צה''ל בצפון מערב רפיח וחיסל בהצלחה את המחבל יאסין רביע, ראש מטה הגדה של חמאס ואת המחבל חאלד נגאר, בכיר המטה בגדה. ממשרד הבריאות של עזה, המנוהל על ידי החמאס, נמסר על המקרה, כי התקיפה גרמה לכמה אוהלים לעלות באש וכי לפחות 35 בני אדם נהרגו בתקרית.
כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הצהרה על התקרית ברפיח ואמר: "את הלחץ צריך להפעיל נגד החמאס ואנחנו עושים זאת. ברפיח פינינו מיליון תושבים בלתי מעורבים ולמרות המאמץ העליון קרתה אתמול תקלה טראגית, אנחנו חוקרים את המקרים ונסיק את המסקנות".

עוד אמר נתניהו: "אני מחבק את המשפחות השכולות ואני מחבק את משפחות החטופים. שמעתי שאני לא נפגש איתם, נפגשתי איתם עשרות פעמים, הבוקר נפגשתי עם משפחות החטופים, לא בפעם הראשונה. לפני כמה ימים צפינו בכאב עמוק בסרטון המזעזע שמתאר את חטיפת החיילות שלנו והלב נקרע מן הסיפור האישי, לא רק החטופות, אלא של כל החטופים ושל כל המשפחות שלהם".
 
"הם תמיד בליבנו ובראש מעיינינו. אמר ראש הממשלה והמשיך: "הבוקר כשנפגשתי איתם הסתכלתי להם בעיניים והבטחתי שאני לא ארפה מן המאמץ להשיב את כולם הביתה, את החיים ואת החללים עד האחרון שבהם. אני מצדיע לחיילנו ומפקדינו שמסכנים את חייהם עכשיו לאתר את החטופים ולחלץ אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה