בארץ

בן גביר על חילוץ גופות החטופים: "נרצחו ונחטפו בידי הנאצים"

איתמר בן גביר הביע את צערו על מותם של שלושת החטופים אשר אותרו בג'באליה על ידי צה"ל ושב"כ. בציוץ ברשת החברתית X, כתב בן גביר: "רק הגברת קצב ועוצמת הלחימה, כניסה מלאה לרפיח וכתישה מסיבית של החמאס תביא לניצחון במלחמה והשבת החטופים"

מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הביע את כאבו על מותם של שלושת החטופים אשר אותרו בג'באליה על ידי צה"ל והשב"כ. בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב בן גביר: "בצער רב קיבלתי את הידיעה על חילוץ גופות החטופים, חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריאן הרננדס הי״ד, שנרצחו ונחטפו בידי הנאצים בשבעה באוקטובר, ואני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחות על אבדן יקיריהן". 
בהמשך הציוץ, הדגיש בן גביר כי הפתרון היחיד להתשת חמאס והשבת החטופים היא על ידי הגברת הלחימה של כוחות צה"ל ברפיח. "רק הגברת קצב ועוצמת הלחימה, כניסה מלאה לרפיח וכתישה מסיבית של החמאס תביא לניצחון במלחמה והשבת החטופים". עוד הוסיף: "עלינו לא להתייחס לבית הדין בהאג ושאר הטריבונלים בעולם שרוצים לתת פרסים לחמאס ומונעים מאיתנו לנצח במלחמה".
 
מוקדם יותר היום, דובר צה"ל התיר לפרסום כי חולצו גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדס במבצע לילי שהתרחש בג'באליה. בעקבות אותה הודעה מעציבה, מסר רה"מ נתניהו: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה".
בהמשך דבריו, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו:  "יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו - החיים והחללים - וכך אנו עושים. אני משבח את כוחות צה"ל וכוחות הביטחון שפעלו באומץ רב בלב שטח האויב, כדי להשיבם למשפחותיהם ולקבר ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה