בארץ

רה"מ נתניהו על חילוץ החטופים: "שרה ואני מחבקים את המשפחות"

דובר צה"ל הודיע כי במבצע לילי שנערך בג'באליה על ידי צה"ל והשב"כ, אותרו גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדס. רה"מ נתניהו התייחס להודעת דובר צה"ל ואמר: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה"

מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
דובר צה"ל (תת אלוף דניאל הגרי) התיר לפרסום היום (שישי) כי במבצע לילי שנערך בג'באליה על ידי צה"ל והשב"כ, אותרו גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדס. 
על פי המידע המודיעיני אשר קיים בידי צה"ל, שלושת החטופים אשר גופותיהם אותרו בג'באליה, נרצחו באירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר ונחטפו על ידי מחבלי חמאס מעיקול מפלסים לרצועת עזה. לאחר השבת הגופות לישראל וביצוע של הליך זיהוי במכון לרפואה משפטית, נמסרה הודעה למשפחות החטופים. 
בעקבות הפרסום של דובר צה"ל, ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את כאבו על מותם של שלושת החטופים ואמר: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה". 
עוד ציין נתניהו: "יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו - החיים והחללים - וכך אנו עושים. אני משבח את כוחות צה"ל וכוחות הביטחון שפעלו באומץ רב בלב שטח האויב, כדי להשיבם למשפחותיהם ולקבר ישראל".
ממטה משפחות החטופים נמסר: "חזרתם העצובה של מישל, חנן ואוריון היא שברון לב נוסף ל-125 משפחות החטופים, שחולקות את הכאב, הצער והדאגה הבלתי נגמרת". עוד נמסר מטעם המטה: "חזרתם לקבורה מהווה סגירת מעגל חשובה לבני המשפחה, ויש לפעול להשבתם של כל החללים לישראל. חילוץ גופותיהם הוא תזכורת אילמת אך נחרצת, שמדינת ישראל מחויבת להוציא כבר היום את צוותי המשא ומתן בדרישה ברורה להבאת עסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה במהרה: החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".
בסביבות השעה חמש לפנות בוקר, פרסם דובר צה"ל הודעה נוספת וציין כי מטוס קרב של חיל האוויר יירט בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש, אשר הגיע מכיוון מזרח לאזור צפון הארץ. במסגרת ניסיונות היירוט, נפלו שברי מיירט בצפון הארץ וגרמו לשריפה באזור צפת. על פי הודעת דובר צה"ל: אין נפגעים והאירוע מתוחקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה