בארץ

סמוטריץ' תוקף: "לא אהיה שותף לבניית הקונספציה הבאה"

בצלאל סמוטריץ' תקף את שר הביטחון והרמטכ"ל וציין כי אלו מסרבים להקים את הוועדה הציבורית לבחינת תקציב הביטחון. לאחר שחשף כי משרד הביטחון בא בטענות למשרד האוצר, ציין סמוטריץ': "מערכת הביטחון מתעקשת להמשיך להתנהג ביהירות ובהפקרות כלפי כל מי שמעז לאתגר את החשיבה שלה. אני לא אהיה שותף לבניית הקונספציה הבאה"

מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום shutterstock, דובר צהל, פלאש 90/ חיים גולדבאג)
בציוץ תקיף במיוחד נגד שר הביטחון והרמטכ"ל, שר האוצר חשף אמש (חמישי) כמה פרטים מעניינים על התנהלותם של אותם בכירים. "יצאתי מוקדם מדיון הקבינט, שר הביטחון והרמטכ"ל מסרבים להקים את הוועדה הציבורית לבחינת תקציב הביטחון", כך ציין בצלאל סמוטריץ' בתחילת הציוץ ברשת החברתית X.
שר האוצר מתח ביקורת חריפה נגד חברי הקבינט הביטחוני וציין כי במקום שאלו ידונו בהשמדת חמאס, החזרת החטופים והשבת הביטחון לתושבי הצפון ומיטוט הרשות הפלסטינית – משרד הביטחון עוסק בעניינים אחרים. "משרד הביטחון התחיל להעלות את הדרישות הכספיות שלו ולבוא בטענות למשרד האוצר", כתב סמוטריץ'. 
בהמשך דבריו, תקף סמוטריץ' את שר הביטחון והרמטכ"ל וציין כי על אף שמשרד האוצר "זכה" ללא מעט טענות מצד חברי הקבינט, גורמי המקצוע של המשרד שבראשותו לא הוזמנו לדיון. 
"היות וגורמי המקצוע של משרד האוצר לא הוזמנו לדיון והיות והיה זה ניסיון לעקוף בצורה צינית את הדיון בוועדה לבחינת תקציב הביטחון הודעתי שניתן לדון בזה שבוע הבא עם גורמי המקצוע, עד אז חבל לי על הזמן".
שר האוצר המשיך למתוח ביקורת חריפה נגד הפיקוד הבכיר בצה"ל וכתב לעוקביו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "הפיקוד הבכיר בצה״ל מתעקש לא להפיק לקחים מההיערכות הלקויה לפני ה-7 באוקטובר. מערכת הביטחון מתעקשת להמשיך להתנהג ביהירות ובהפקרות כלפי כל מי שמעז לאתגר את החשיבה שלה. אני לא אהיה שותף לבניית הקונספציה הבאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תירגע, אתה לא שותף לכלום, לכל היותר הערת שוליים
    מסביר פנים 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהיסטוריה
    סגור