תקשורת ומדיה

בן כספית נגד נתניהו: "ישב עם רעייתו הזחוחה והעלה סרטוני שופוני"

על רקע פרסום צה"ל כי נתניהו קיבל ארבעה מכתבי התרעה בימים שלפני ה-7 באוקטובר על אפשרות של היחלשות ההרתעה הישראלית, בן כספית תוקף את ראש הממשלה: "הוא היה ב'זון' אחר לגמרי: זחוח, נפוח, שאנן, יהיר ועמוס שחץ וצלצולים. זה לא עניין אותו"

מערכת ice |  5
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אמש (חמישי) פורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל ארבעה מכתבי התרעה מאגף המודיעין של צה"ל בחודשים שבין מרץ ליולי בשנה שעברה. אותה חשיפה דרמטית התפרסמה בעקבות פניית עמותת "הצלחה" לצה"ל בשם חופש המידע.
על פי ההודעה הרשמית שפורסמה אמש בכלי התקשורת השונים, צה"ל מאשר שנתניהו הוזהר כי קיימת סכנה לביטחון המדינה ואזרחיה בשל הפגיעה הקשה בלכידות החברתית בישראל. 
בעקבות אותו פרסום מטריד, חשף איש התקשורת בן כספית בטור באתר החדשות "מעריב", כי גורם ביטחוני אשר בקיא בנושא ציין בפניו לאחרונה כי ראש הממשלה קיבל לא מעט התרעות ואזהרות ממספר גורמים שונים בימים שלפני ה-7 באוקטובר. לטענת אותו גורם ביטחוני, אם הציבור הישראלי היה יודע מה היו ההמלצות והדרישות שהועברו לנתניהו באותה תקופה מראשי הזרועות, היה מתרחש במדינה "צונאמי". 
לאחר שציין כי ארבעת המכתבים שהועברו מאגף המודיעין של צה"ל לידי נתניהו לא היו הדרך היחידה שבה הוזהר ראש הממשלה, הדגיש כספית כי אי שם, בשיא הרפורמה המשפטית, התריע שר הביטחון יואב גלנט על אפשרות של היחלשות ההרתעה הישראלית. 
מלבד זאת, כספית מציין כי בחודשים שבין יולי לאוקטובר, ראש הממשלה נדרש לא פעם ולא פעמיים לפעול נגד ראשי ארגון הטרור חמאס. לדבריו של איש התקשורת, הסיכוי בהצלחת מבצע שכנוע נתניהו במשימה החשובה היה נמוך.  
"נתניהו היה ב'זון' אחר לגמרי: זחוח, נפוח, שאנן, יהיר ועמוס שחץ וצלצולים. זה לא עניין אותו". כספית המשיך למתוח עליו ביקורת חריפה וציין כי הוא יצא ל"מסע אינסופי" של חופשות בארץ ובחו"ל.  "ישב עם רעייתו הזחוחה והעלה לרשת סרטוני שופוני'", כך כתב כספית בטורו באתר מעריב. 
בעקבות אישור צה"ל כי נתניהו אכן הוזהר על אפשרות של היחלשות ההרתעה הישראלית בימים שלפני ה-7 באוקטובר, לשכת ראש הממשלה מיהרה לפרסם את תגובתה ומטעמה נמסר: "הטענה שראש הממשלה קיבל כביכול מחטיבת המחקר באמ"ן התרעות על התקפה אפשרית מעזה היא הפוכה מן האמת".
"לא רק שאין באף אחד מהמסמכים התרעה כלשהי על כוונות של חמאס לתקוף את ישראל מעזה, אלא שניתנת בהן הערכה הפוכה לחלוטין. שתי ההתייחסויות הבודדות לחמאס בארבעת המסמכים מציינות שחמאס לא רוצה לתקוף את ישראל מעזה ופניו להסדרה. בהתייחסות הראשונה מ-19 במרץ 2023 נכתב שאסטרטגית חמאס היא 'הותרת רצועת עזה במדרון אחורי' ומיקוד המאבק בישראל בזירות אחרות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה שהיה אנחנו עוד.
    מירה 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם הייתי מצביעה ליכוד.לא עוד.זו לא מפלגת חרות שהיתה.זו עוד מפלגה של פלגמטים.
    סגור
  • 4.
    האם בן כספית הציג משהוא חיובי על ביבי ?
    חיים 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית כבן כספית..תמיד ילכלך על ראש ממשלה ימני
    סגור
  • 3.
    מה שמטריד זה המשפט לשכת ראש הממשלה מיהרה להגיב.
    יורם. 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין.אין להם מה לעשות בזמן מלחמה מלבד לסרוק כל היום אתרי חדשות ולהגיב מייד ? לקבל תור לרופא משפחה לוקח היום כ4-5 ימים. ולהם יש זמן להגיב מייד. לכו תתגיסו למילואים כי המערך מתמוטט ולאחר תקופה ארוכה כל כך של שירות פעיל מתחילה סרבנות ,כרגע בקטנה אבל זה מסוג הדברים שצומחים מהר .
    סגור
  • 2.
    בן כספית נגד נתניהו?! מה גרם למהפך?! (ל"ת)
    ואיך נשתקם מזה? 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מודיע משטרתי בתיק 1000 ! (ל"ת)
    אסף 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור