בארץ

דובר צה"ל: לוחם גדוד 222 נפצע באורח קשה בצפון רצועת עזה

דובר צה"ל מדווח כי לוחם גדוד 222 מחטיבת כרמלי נפצע באורח קשה בהיתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. במסגרת הלחימה בצפון רצועת עזה, חמישה מחבלי חמאס אשר פעלו במתחם בית הספר "פהמי אלג'רג'אוי", חוסלו. הקבינט הביטחוני יתכנס הערב וידון באפשרות של קידום עסקת חטופים

מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לאחר שאמש (שלישי) דיווח ערוץ הטלוויזיה האמריקני CNN כי המודיעין המצרי שינה את תנאי עסקת החטופים והפסקת האש ללא ידיעת ישראל, מיהרו גורמים בכירים בישראל, בארה"ב ובקטאר לגנות את אותו מהלך וציינו כי בשל כך השיחות לא מתקדמות.
על רקע דברים אלו, הערב (רביעי) יתכנס הקבינט המדיני ביטחוני וידון באפשרות של החייאת המשא ומתן בנושא עסקת החטופים. עוד בטרם כינוס הקבינט, השרים גלנט, גנץ ואיזנקוט צפויים להיפגש עם נציגי משפחות החטופים
מוקדם יותר היום, פרסם דובר צה"ל כי אמש (שלישי) לוחם גדוד 222 מחטיבת כרמלי, נפצע באורח קשה, בעקבות היתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה. על רקע המשך הלחימה העזה ברפיח, מסוקי קרב של צה"ל ביצעו במהלך הלילה תקיפות נרחבות באזור.
בנוסף לכך, מוקדם יותר דווח דובר צה"ל כי במסגרת הלחימה בצפון רצועת עזה, חמישה מחבלי חמאס אשר פעלו במתחם בית הספר "פהמי אלג'רג'אוי", חוסלו.  בין המחבלים שחוסלו, המחבל פאדי סלים, ששימש כראש מערך ההסברה בחטיבת עזה של ארגון הטרור. בסביבות השעה שמונה ושלושים, דיווח צה"ל כי כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל בחאן יונס מחבל נוסף אשר שימש כפעיל נ"ט מרכזי בארגון הטרור חמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה