בארץ

מרגש: אמיר דדון הופיע באירוע המסורתי של משפחות החטופים

באירוע "שרים תפילה" שהתקיים בכיכר החטופים בתל אביב, קראו משתתפי הטקס להשבתם של כל החטופים והחטופות ארצה. הזמר אמיר דדון הביע את תמיכתו במשפחות החטופים וביצע הופעה מרגשת במיוחד

מערכת ice | 
אמיר דדון (צילום אמיר דדון)

על רקע המאבק הממושך להשבת החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר, אמש (שלישי) התקיים אירוע "שרים תפילה" בכיכר החטופים אשר במסגרתו הופיע הזמר אמיר דדון כמחווה למשפחות החטופים וכקריאה להחזרתם המיידית של יקיריהן הביתה. 

בתחילת האירוע, קראו משתתפי האירוע להשבתם של החטופים ארצה ואף אלו נשאו תפילה לשלומם של חיילי צה"ל. בין משפחות החטופים והנעדרים שנכחו באירוע המיוחד, ניתן היה להבחין באלה בן עמי, שהוריה נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר ואביה עדיין מוחזק בשבי. מלבדה, השתתפה הטקס אמונה ניסים, שאחיה אליקים ליבמן ז"ל נרצח באותה שבת שחורה וירדן גונן, אחותה של רומי שנחטפה מפסטיבל הנובה.

(צילום: שרים תפילה)
 

 
אירוע "שרים תפילה" הפך במשך שבעת החודשים האחרונים למסורת בקרב משפחות החטופים והנעדרים בכיכר החטופים. מדי שבוע, משפחות החטופים מקיימות את האירוע המיוחד יחד עם אלפים מהציבור הישראלי, כאשר לא מעט זמרים מגיעים לתמוך במאבק המשפחות ולהעניק להן כוח דרך המוסיקה. האמנים שהופיעו עד כה באירוע המסורתי של משפחות החטופים הם שולי רנד, עקיבא, קובי אפללו ואביב אלוש. אמש, הופיע הזמר אמיר דדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה