בארץ

יום העצמאות של משפחות החטופים: כ-100,000 נכחו בעצרת המיוחדת

בצל ציון יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, מטה משפחות החטופים מודיע כי כ-100,000 אנשים השתתפו בעצרת העצמאות באמפי שוני, סמוך לבינמינה. מי שלקח חלק בעצרת הם משפחות החטופים ונציגי הקהילות

מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל הפך השנה לנושא מורכב ביותר, נוכח מצבם העגום של 132 חטופים המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר. לצד טקס יום העצמאות הממלכתי אשר הוחלט לקיימו במתכונת מיוחדת לאור המצב, מטה משפחות החטופים מציין כי כ-100,000 ישראלים בעצרת העצמאות של מטה משפחות החטופים באמפי שוני, סמוך לבנימינה. 
בעצרת המדוברת, לוקחים  חלק משפחות החטופים ונציגי הקהילות שחייהם השתנו מאז השבת השחורה. כידוע, בשל המלחמה הנוכחית ומצבם של החטופים בשבי חמאס החליטה השרה מירי רגב, הממונה על הטקסים, כי יש לקיים את הטקס הממלכתי אך במתכונת מיוחדת ומותאמת למצב הנוכחי. 
בין המפורסמים שהשתתפו בטקס הממלכתי הערב (שני) בהר הרצל, הם יוסף חדאד, עברי לידר, רביב כנר ונת'ניאל בוזוליק. כידוע, השחקן ההוליוודי נת'ניאל בוזוליק הרשים לא מעט ישראלים במהלך המלחמה, זאת בשל פעילות ההסברה שביצע למען ישראל. בין פרויקטי ההסברה המוכרים של בוזליק, שיתף השחקן ההוליוודי פעולה עם פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה" – יוסף חדאד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה