תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נפרד בכאב: "הקריב את עצמו למען המדינה"

המסביר הלאומי כתב לזכר החייל רועי וולף שנפל בקרבות: "רועי תמיד היה הראשון בהכל, בכל דבר בחיים הקצרים שלו. הוא גם היה החלל הראשון ליפול בכניסה הקרקעית של צה"ל לעזה. רועי שהיה בן 20 מרמת גן, שירת כלוחם בסיירת גבעתי"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
אחד מאנשי ההסברה הטובים ביותר שיש לישראל להציע, יוסף חדאד, שגם ידליק משואה בטקס יום העצמאות הקרוב, כתב בטוויטר שלו כמה מילים לזכרו של רועי וולף ז"ל, שנפל בקרבות של צה"ל ברצועת עזה.
חדאד כתב: "רועי תמיד היה הראשון בהכל, בכל דבר בחיים הקצרים שלו. הוא גם היה החלל הראשון ליפול בכניסה הקרקעית של צה"ל לעזה. רועי שהיה בן 20 מרמת גן, שירת כלוחם בסיירת גבעתי".
 
עוד הוא כתב: "ב-7 באוקטובר הוא עוד היה בקמפינג עם חברים, וכבר בבוקר כששמעו את ההודעה על מה שקורה בדרום הם עזבו הכל וקפצו לשם ותוך זמן קצר כבר מצאו את עצמם נלחמים בנחל עוז מול מחבלי חמאס. ב-31 באוקטובר רועי נפל בצפון רצועת עזה, בימים הראשונים לתמרון הקרקעי".
לסיום כתב חדאד: "באותו קרב נפל גם חברו לצוות סמ"ר לביא ליפשיץ. רועי נפל חודשיים לפני השחרור שלו. הקריב את עצמו למען המדינה שלנו ולמען כולנו... הותיר אחריו שני הורים ואחות. יהי זכרו ברוך, גיבור שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה