תרבות ופנאי

צפו: מרגי במחווה מרגשת לחטופים באחת התוכניות המפורסמות בעולם

מרגי הופיע ב-Today Show. במהלך השידור שר את השיר החדש שלו "Happy now?" על פרק כף ידו ענד צמיד צהוב כמחווה למען שחרור החטופים הישראלים הנמצאים בשבי החמאס 
מערכת ice | 
יהונתן מרגי (צילום פרטי)
הזמר הישראלי יהונתן מרגי ממשיך לככב בתקשורת הבין לאומית לכבוד שחרור האלבום הבין-לאומי שלו. מרגי השתתף בתוכנית Today Show המפורסמת של רשת NBC. במהלך השידור שר את השיר החדש שלו "Happy Now?". צפו בביצוע המרגש. 
 
במהלך השידור ציינו המגישים כי מרגי הוכתר כאחד מהאומנים המבטיחים על ידי מגזין פיפול. באותה רשימה נכתב כי המוזיקה של מרגי מרגישה "כמו גן עדן". אחד המגישים הציג את מרגי ואמר "אנחנו הולכים לשמוע את אדון 'גן-עדן' בעצמו". המגישים סקרו את הקריירה של מרגי והזכירו את פגישתו עם הזמר המפורסם אלטון ג'ון.
מרגי התרגש ואמר כי זוהי הגשמת חלום עבורו להתארח בתוכנית. כאשר נשאל מדוע בחר בשם "Shades of blues" לשם האלבום השיב כי הבחירה קשורה לרצון שלו לכתוב עוד על חייו ועל העליות והמורדות שהוא חווה. לדבריו, שם האלבום קשור להבנה כי אין אור ללא חושך או צל. את השיר ביצע מרגיע כשעל פרק ידו צמיד צהוב כמחווה למען שחרור החטופים. מרגי התארח בעבר גם בתוכנית האירוח של הזמרת קלי קלרקסון בו שר את השיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה