ויראלי

מרגי עם איפור? זה הקמפיין החדש אליו הצטלם

יהונתן מרגי הגיע לחג הפסח וליום הזיכרון והעצמאות לישראל, בפרק הזמן שלו כאן, הוא מצטלם לקמפיין חדש למותג האיפור "IL MAKIAGE" 
מערכת ice | 
מרגי בקמפיין חדש (צילום דודי חסון)
רגע לפני שמרגי ישיק בשבוע הבא את ה-EP הבינלאומי שלו, ולאחר שזכה לפרגון האוהד מצד המוזיקאי האגדי אלטון ג׳ון, קפץ ליום צילומים לקמפיין למותג איפור וזה לפני שהוא חוזר ללוס אנג׳לס.
בביקור בארץ נהנה מרגי לפגוש את כל המשפחה בארוחות החג, לצד הבילוי עם בת הזוג: ״חשוב היה לי לחזור לארץ ולהיות עם המשפחה והחברים בערב חג וגם בימים המורכבים של יום הזיכרון ועצמאות״.
בקמפיין של IL MAKIAGE, מרגי בא לידי ביטוי עם הסטייל היחודי שלו, בשנה האחרונה, מרגי מתאפיין בלבוש שלו שכולל גם חולצות ובטן ופרטים שנתפסים כיותר "נשיים", אך את מרגי זה כלל לא מעניין והוא הולך בדרך שלו. 

(קרדיט: דודי חסון)
לאחרונה, מרגי רשם הישג אדיר כשהזמר האגדי אלטון ג'ון ערך מסיבת אוסקר חגיגית, אחד מהאורחים שהגיעו למסיבה בארצות הברית, הוא מרגי בעצמו, אשר בשירו החדש "Cry", הוא עורך מן חידוש לשירו הקלאסי של אלטון ג'ון, Goodbye yellow brick road.
ג'ון לא נשאר אדיש להגעתו של יהונתן מרגי למסיבה ואפילו פרגן לו בסטורי, שיתף תמונה של שניהם במסיבה וכתב: "תענוג לפגוש את מרגי במסיבת האוסקר שלי, שחידש את השיר שלי Goodbye yellow brick road בשירו החדש. תודה שבאת לתמוך ב-EJAF בהצלחה עם הסינגל החדש שלך!" הישג גדול לזמר הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה