בארץ

שיקום הצפון יחכה: ההצבעה בישיבת הממשלה נדחתה שוב

למרות הבטחת נתניהו "לטפל בעניין" תוך 48 שעות, עברה ההצבעה מרביעי לשבוע הבא. על הסירוב לנקוב בתאריך חזרה למפונים מבתיהם אמר: "אני לא הולך להגיד לחיזבאללה מה אנחנו הולכים לעשות". למרות זאת הבטיח כי "הצפון יפרח"
מערכת ice | 
מטח כבד לקריית שמונה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
ההצבעה על תכנית שיקום הצפון נדחתה אתמול (רביעי) שוב. ההצבעה הייתה אמורה להתרחש בישיבת הממשלה אמש, אך בעקבות הדחייה היא צפויה לעלות להצבעה רק בשבוע הבא. זאת בניגוד להצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם ראשי הרשויות בצפון. במהלך אותה פגישה אמר נתניהו "יש לנו דד-ליין של 48 שעות  להחלטה ואנחנו נסיים את זה במיידי".
באותה פגישה שהתקיימה בראשון אמר נתניהו כי לממשלתו תכנית סדורה להחזרת תושבי הצפון המפונים, אך סירב לשתף את ראשי הרשויות באותה התכנית. למרות זאת הבטיח "הצפון ישגשג". לאחר הפגישה נתניהו הגיב לעובדה שאינו מוכן לנקוב בתאריך חזרה אפשרי לתושבי הצפון ואמר: "אני לא הולך להגיד לחיזבאללה מה אנחנו הולכים לעשות". 
"אני לא משתף אויב מושבע שלנו בתאריכים ואיך בדיוק נעשה את זה", הוסיף ראש הממשלה, "בתחבולות תעשה לך שלום וביטחון, אבל גם מלחמה" אמר. למרות זאת נתניהו הבטיח כי "הצפון יפרח" בסופו של דבר. "זה הולך לקרות בדרום וזה יקרה גם בצפון", אמר ראש הממשלה על תכנית השיקום המתוכננת. ראשי המועצות בצפון התבטאו באופן ווקאלי בעבר כנגד חוסר הפעולות של הממשלה על מנת להחזיר אותם לבתיהם ולהשיב את הביטחון למקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה