בארץ

עצרת בהובלת אסי עזר במקום מצעד: אירוע הגאווה בתל אביב נחשף

בשל המצב הביטחוני החליטה העירייה, בשיתוף עם ארגוני הקהילה הגאה, על שינוי האופי המסיבתי המסורתי. באירוע ישתתפו אומנים, משפחות החטופים ועוד. וגם: מי ינחה את הטקס בגן צ'רלס קלור?
מערכת ice |  1
דגל הגאווה (צילום פלאש 90/ דניאל דרייפוס, unsplash)
לאחר הודעת העירייה כי לא יתקיים השנה מצעד גאווה מסורתי בעיר תל-אביב, פרסמה עיריית תל-אביב לראשונה את התוכנית ל"עצרת הגאווה והתקווה" המתוכננת להתקיים במקום. העצרת תתקיים בתל-אביב ב-6 ליוני בשיתוף ארגוני הקהילה ומטה משפחות החטופים. 
את העצרת ינחה המנחה והמגיש אסי עזר יחד עם אשת התקשורת נסלי ברדה. העצרת תתקיים בגן צ'ארלס קלור, המקום בו מסתיים המצעד באופן מסורתי בהפנינג. השנה, בעקבות המצב הביטחוני והימצאותם של ישראלים רבים בשבי החמאס, החליטו בעירייה יחד עם ארגונים קהילתיים לקיים עצרת בעלת אופי שונה. 
באירוע ישתתפו אומנים מהשורה הראשונה. עיריית תל-אביב מסרה בהודעה לתקשורת כי מטרת העצרת היא להדהד מסרים של חופש, שיוויון ותקווה. העצרת תדגיש את פועלם של גיבורים מהקהילה הגאה שפעלו מאז ה-7 באוקטובר בחזיתות השונות. בנוסף, מסרו בהודעה רשמית, כי העצרת תזעק את צעקת משפחות החטופים. חלק מהתקציב המוקדש בכל שנה לאירועי הגאווה המסורתיים הופנה השנה למרכז הגאה בעיר.
ב-7 באוקטובר ואחריו נהרגו רבים מחברי הקהילה הגאה. ביניהם שגיא גולן, שנפל בקרב על בארי ב-8 באוקטובר, שבוע לפני שהיה צפוי להינשא לבן זוגו. בן זוגו קידם חוק המכיר בבני זוג להט"בים של נופלים כאלמני צה"ל. דניאל כהן נהרגה במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. בת זוגתה ספדה לה ואמרה לאתר וואלה "רצינו להזדקן ביחד כמו כל זוג". דניאל כהן התגוררה בעבר בבית המחסה לנוער גאה "בית דרור" של עמותת אותות. בבגרותה סגרה מעגל ועבדה כמדריכה בהוסטל אחר של העמותה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "החולים והדפוקים חוגגים... וחיילים נלחמים בעזה. (ל"ת)
    יהודה קפלן 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור