כסף וצרכנות

אפל למען הקהילה הגאה: זו הקולקציה החדשה שהשיקה

כדי לקדם תנועות גלובליות להגנה ולקידום שוויון הקהילה הגאה, אפל מציגה קולקציה חדשה הכוללת רצועות לאפל ווטצ' בצבעי דגל הגאווה ורקעים דינמיים שיהיו זמינים בעדכון התוכנה הקרוב
מערכת ice | 
דגל הגאווה (צילום unsplash)
כדי לקדם תנועות גלובליות להגנה ולקידום שוויון הקהילה הגאה, אפל מציגה רצועה חדשה לאפל ווטצ' "Apple Watch Pride", הזמינה להזמנה החל מה-22 במאי, יחד עם לוח שעונים תואם ורקעים דינמיים של iOS ו-iPadOS, הזמינים בקרוב עדכון תוכנה. בפעם הראשונה, ניתן להתאים אישית את לוח השעונים והטפטים של הגאווה כדי להציג קשת של צבעים המייצגים את החיוניות והמגוון של הקהילה הגאה.
באמצעות קולקציית גאווה זו, אפל מביעה את תמיכתה בארגוני הסברה של הקהילה הגאה שמאמציהם מביאים לשינוי חיובי, כולל ה-ILGA World, פדרציה עולמית המחויבת לקדם את זכויותיהם של אנשי הקהילה הגאה ברחבי העולם; ו-Human Rights Campaign, קבוצת הסברה עולמית הפועלת להבטיח שכל אנשי הקהילה הגאה יזכו ליחס שווה. 

רצועת האפל ווטצ' עם הרקע החדש  (קרדיט: Apple)

הרקעים החדשים (קרדיט: Apple)
 
כזכור, בלילה שבין חמישי לשישי אפל פרסמה  את הדוחות הכספיים שלה, ומהנתונים עלה כי הכנסות החברה ירדו ב-4% ל-90.8 מיליארד דולר, מה שמסתמן כירידה הגדולה ביותר בתקופה האחרונה.  לפי הדוח שפורסם, עוד עלה כי ההכנסות ממכירות של אייפון הסתכמו ב-45.96 מיליארד דולר לעומת 46.00 מיליארד דולר שהעריכו האנליסטים. ההכנסות ממחשבי ה-mac של אפל הסתכמו ב-6.86 מיליארד דולר, הרבה מתחת לתחזיות האנליסטים שצפו מכירות של 7.7 מיליארד דולר ברבעון הנוכחי. ההכנסות ממכירות של אייפד הסתכמו ב-5.6 מיליארד דולר, זאת לעומת ציפיית האנליסטים שעמדה על מכירות בסכום של 5.91 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה