בארץ

1.8 מיליון דולר ליתומים מהשביעי באוקטובר: היוזמה המרגשת

קרן עטופים באהבה (ICF) משיקה קמפיין גיוס המונים בסך 1.8 מיליון דולר להבטחת עתידם של למעלה מ- 400 יתומי השבעה באוקטובר. "אנחנו מבטיחים להיות לצידם של הילדים, לספק להם את הצרכים הכלכליים ולתמוך בהם עד אשר יגיעו להיות אזרחים בוגרים עצמאיים ומצליחים בחברה הישראלית"
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, דובר צהל)
השבוע, משיקה קרן עטופים באהבה (ICF) מהלך גיוס תרומות המוני להבטחת עתידם של יתומי השבעה באוקטובר. מדובר במהלך גיוס תרומות גדול מסוגו שיאפשר לעם ישראל לעטוף את היתומים והיתומות באהבה ולסייע להם לחיות כפי שכל הורה מאחל לילדיו. הקרן מצפה לגייס סכום של 1.8 מיליון $ לטובת מעל 400 יתומי המלחמה.
 
מודי כידון, ממייסדי קרן עטופים באהבה (ICF) ומיוזמי המהלך: "ימי זיכרון מעולם לא היו פשוטים והשנה מקבלים משנה תוקף להיותם הימים הקשים ביותר שחוותה מדינת ישראל. גם בימים אלה, אנחנו שומעים על יתומים ויתומים נוספים שמצטרפים למעגל השכול בעקבות אירועי השבעה באוקטובר וזה ממשיך ונהיה קשה עוד יותר. אנחנו בקרן עטופים באהבה מבטיחים להיות לצידם של הילדים, לספק להם את הצרכים הכלכליים ולתמוך בהם עד אשר יגיעו להיות אזרחים בוגרים עצמאיים ומצליחים בחברה הישראלית."
ליאור קרנכל מנכ"לית הקרן: ליאור קרנכל מנכ"לית הקרן: "מסלול החיים של רבים מאיתנו השתנה מאז השביעי באוקטובר. לאחר חודשים של התנדבות עם צעירי וצעירות קהילת כפר עזה והשראה גדולה שקיבלתי מהם, הצטרפתי לקרן בימים משמעותיים אלו, על מנת להוביל את פועלה החשוב".
מוספיה קרנכל: "אנחנו בקרן עטופים באהבה ICF התחייבנו שכל אחד מהילדים הללו יקבל את התמיכה הכלכלית והמקצועית הנדרשת, מינקות ועד בגרות, כדי שיוכלו ללכת בדרכים משלהם בחיים, כפי שירצו ויבחרו, לחיות את חייהם במלואם - לצד הטרגדיה והאובדן. בימים כל כך משמעותיים בהיסטוריה הישראלית החלטנו להשיק קמפיין גיוס של תקווה ושל חיים, אנחנו מאמינים שעם ישראל כולו מאחורינו ויסייע לנו להעניק לילדים והילדות את ההזדמנות לחיות חיים כפי שכל ילד צריך לחיות אותם כאן במדינת ישראל. זוהי האחריות של כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה