בארץ

נפתלי בנט: "ההייטק הישראלי ממשיך קדימה למרות כל הקשיים"

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, ביקר בשתי חברות ההייטק בהן הוא מעורב מאז פרישתו מהפוליטיקה, והוציא מסר אופטימי למצב הנוכחי בישראל: "ההייטק הישראלי מגלה חוסן בלתי יאומן"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום shutterstock, פלאש 90/ אלכס קולומויסקי/POOL)
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, במסר אופטימי לענף ההייטק ביום שאחרי מלחמת חרבות ברזל. את הדברים אמר בנט לאחר מפגש יזמות מיוחד ברמת גן שנערך ביום חמישי האחרון.
כזכור, לאחר פרישתו מהפוליטיקה, חזר ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, להתעסקות בענף ההייטק. בינואר האחרון הצטרף לדירקטוריון של חברת הסייבר לאסו סקיוריטי (Lasso Security), וכשנה לפני כן, במאי 2023 הצטרף לדירקטוריון חברת המחשוב הקוונטי הישראלית Quantum Source Labs.

ראש הממשלה לשעבר שיתף את עוקביו כי הזדמן לו לפגוש לא מעט יזמים ומשקיעים בימים האחרונים, והוסיף על התובנות שהצטברו אצלו: "ההייטק הישראלי מגלה חוסן בלתי יאומן", סיפר בנט והוסיף על רשמיו בזמן המלחמה: "ביקרתי גם אצל שתיים מהחברות שאני מעורב בהן: Quantum Source ו- Lasso Security. עובדים, יזמים ומשקיעים רבים היו במילואים בחודשים האחרונים, בעזה ובצפון, ועכשיו חזרו לעשייה במלוא המרץ למרות הקושי הפסיכולוגי האדיר של מעבר מסימטאות חאן יונס, לדיוני product ארוכים".
המסקנה אליה הגיעה ברורה: "ההתרשמות שלי חדה: ההייטק ממשיך קדימה למרות כל הקשיים. חברות ממשיכות קדימה, חברות חדשות קמות, יש גיוסים (למרות שקשה יותר והסיבובים בואליואציות נמוכות יותר שזה לא דבר רע במיוחד). זה משהו שהוא גדול יותר מההייטק, משהו עמוק במנטליות הישראלית בכלל: בלילה - מאות טילים עפים לעבר ישראל, למחרת - אנשים יוצאים לעבודה, פקקים הכל. הנורמליות הזאת היא לא נורמלית ברמה עולמית, והיא מהווה עוצמה ישראלית מיוחדת. החוסן הפנימי שלנו - החוזק, האידיאליזם, הרצון לתרום למדינה ולבנות אותה - כל אלה יסייעו לנו לצאת מהבור העמוק אליו נקלענו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיטפוט שמינפוט (ל"ת)
    בלה בלה 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור