בארץ

נוגע ללב: רשות הטבע והגנים במחווה מרגשת למען החטוף אוהד יהלומי

רשות הטבע והגנים, קיימה את כנס המדע השנתי שלה שהוקדש השנה לאוהד יהלומי, עובד הרשות שנחטף לעזה בשבת השחורה. מלבד עובדי הרשות נכחו בכנס גם בני משפחתו של אוהד
מערכת ice | 
אוהד יהלומי (צילום רשות הטבע והגנים)
היום (חמישי), רשות הטבע והגנים קיימה את כנס המדע השנתי שלה, שהיה בסימן "כך אנו שומרים על הטבע – בצל המלחמה ומשמעויותיה". הרשות בחרה להקדיש את תחילת הכנס ואת סיומו לפועלו של אוהד יהלומי, עובד הרשות במשך 17.5 שנים, שכיהן במספר תפקידי מפתח בשמירת טבע לאורך השנים, עד תפקידו הנוכחי כמנהל מרחב בסיירת הירוקה. אוהד נמצא בימים אלה בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה, מאז שנחטף מביתו בשבת השחורה.
"התחושות שלי קשות ומעורבות בפתיחת כנס שכזה, ללא הנוכחות של אוהד שהינו שותף לקידום נושאי שמירת טבע וחינוך רבים כפי שהוצגו היום בכנס שמירת הטבע של רשות הטבע והגנים לרגל 60 שנות קיומה. אנחנו חיים בתקופה מורכבת וקשה ונאחזים יום יום בתקווה, כמהים ומחכים לשובו בשלום אל ביתו, משפחתו, וכמובן אלינו יחד עם 133 החטופים הנוספים שנמצאים כבר 160 ימים בשבי", ציינה רעיה שורקי, מנכ"לית רשות הטבע והגנים.
אוהד היה אמור להציג בכנס זה את פועלו לכתיבת מגדיר העקרבים וכן לנושאי חינוך בחברה הבדואית, ומאחר ולצערנו הוא עדיין לא שב אלינו, לקחנו מספר אמירות שלו, המתייחסות למגדיר העקרבים ובחרנו להציג אותם בכנס חשוב זה באמצעות סרט AI עם קולו ותמונתו של אוהד, שנוצר במיוחד עבור הכנס. אנחנו מקווים ומצפים שבקרוב נזכה לשמוע את הדברים הללו מפיו, כשהוא בריא, שלם, ובבית. לאוהד יש משימות רבות בשמירה על הטבע ואנחנו מצפים לחזרתו.

מתוך הכנס של רשות הטבע והגנים, צילום באדיבות: שי אייזקס רשות הטבע והגנים.
יהושוע שקדי מדען ראשי ברשות הטבע והגנים: ״אוהד הוא איש שטח מצוין, מנהל מוכשר ומחנך. בכנס אנחנו מדגישים את החיבור בין היכרותו הבלתי אמצעית את הטבע ויכולותיו כמחנך, שהביאו לשינוי בשמירת הטבע בישראל. אני מצפה לשובו״.
אסתי יהלומי, אמו של אוהד, אמרה בנאומה בכנס כי: ״אני מודה לכולכם, ואני שמחה שאוהד עושה עבודה נהדרת בארגון שהוא מלח הארץ. אוהד שלי נחטף ב-7 באוקטובר, ומאז החיים שלנו לא חיים. אני נושמת וקמה כל בוקר אבל אני לא חיה את אותם חיים. מתפללת כל יום שאוהד יחזור, ושרה לו בכל בוקר. אני יודעת שאפשר ליפול לבור או להיצמד לאור ואני משתדלת לבחור באור. הטיפה הזו שאתם עוטפים אותנו עוזרת לנו להמשיך״.

אסתי יהלומי, אמו של אוהד, צילום באדיבות: שי אייזקס רשות הטבע והגנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה