בארץ

אופירה אסייג בקלפי: "צאו להצביע שלא תבכו אחר כך"

הבחירות לרשויות המקומיות: אופירה אסייג ואנה ארונוב תיעדו את עצמן מצביעות בקלפי. "צאו להצביע שלא תבכו אח"כ" כתבה אסייג בעמוד האינסטגרם שלה לצד סרטון מרגע האמת 
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום אינסטגרם/ אופירה אסייג)
היום (שלישי) עם ישראל "חגג" את הבחירות לראשויות המקומיות. עד כה, נתוני ההצבעה בבחירות ממשיכים להיות נמוכים במיוחד כאשר הם עומדים על 41% בלבד, המהווים כ-2.9 מיליון מבעלי זכות ההצבעה. 
עם זאת, שיעור ההצבעה הגבוה ביותר בישראל נרשם במועצות המקומיות הערביות, ובראשן דייר חנא עם 81.8%. אחר כך מתמקמת סאג'ור עם 80.3% ועין מאהל עם 79.2%.
מבין הרשויות הגדולות, בני ברק ממשיכה להתייצב בראש הרשימה עם שעור מצביעים של 34.6%. אחר כך ניצבת אשדוד עם 31.7%, ותל אביב-יפו ניצבת במקום השלישי עם 27.5%. חיפה עם 26.4%, באר שבע עם 24.6% ואת הרשימה סוגרת ירושלים עם 20% מצביעים בלבד. 
מבין הסלבס הרבים שתועדו מצביעים - אביב גפן, דנה גרוצקי, ירדן הראל, דיאן שוורץ, ליטל שוורץ, רן דנקר, גל מלכה, אופירה אסייג ואנה אהרונוב. אסייג העלתה סרטון לסטורי באינסטגרם ורשמה : "צאו להביע - שלא תבכו אח"כ".  כזכור, אחרי הפרידה התקשורתית מאייל ברקוביץ' לאחר שש שנים משותפות על המסך, לאופירה אסייג יש שותף טלוויזיוני חדש - העיתונאי חיים לוינסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה