בארץ

הבחירות בעכו: מטוסי קרב מלווים את ההצבעה וראש העיר שפורש

הבחירות בצל המלחמה מורגשות היטב בעכו כאשר מטוסי חיל האוויר חולפים מעל שמי הקלפיות והעיר שנפרדת משמעון לנקרי אחרי 20 שנה
דוד זולדן | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום פלאש 90/ הילל מאיר, אריק מרמור, חיים גולדברג, עטיה מוחמד)
לא רק המולת בחירות מרעישה את עכו אלא גם מטוסי הקרב שמרחפים בשמי הצפון. העיר המעורבת ידעה עליות וירידות ביחסים הפנימיים הנפיצים מאז "שומר החומות" ועברה את ימי סגר הקורונה ונפרדת מראש העיר ב-20 השנים האחרונות שמעון לנקרי, שפורש מתפקידו.
על התפקיד מתמודדים שני מועמדים: אוהד שגב, מנכ"ל העירייה לשעבר, שהיה גם מנכ"ל עיריית חיפה וזוכה לתמיכתו של לנקרי; ועו"ד עמיחי בן שלוש, פעיל חברתי מקומי ומקורב לשר הכלכלה ניר ברקת.
יו"ר ארגון יד לבנים בעכו, אילן יפה ונציג המשפחות השכולות, עומר טאהר נפרדו השבוע מראש העיר עכו, שמעון לנקרי והעניקו לו מגן הוקרה לרגל סיום תפקידו בעירייה כעבור 20 שנות כהונה.
חברי ארגון יד לבנים ציינו את שיתוף הפעולה עם העירייה כשהכול נעשה "ברוח המפקד". "20 שנה של חברות, תמיכה ועשייה למען המשפחות מסתיימות להן. בהערכה ובהוקרה על תרומתך הרבה למשפחות ולבית יד לבנים", נכתב על מגן ההוקרה.
לנקרי הודה לחברי בית יד לבנים בעכו ולעומד בראשו על פעילותם המסורה עבור משפחות השכול. "אנו לא שוכחים אף אחד. הקמנו אתר אינטרנט עם תעודת זהות לכל נופל וזה המעט שאנו יכולים לעשות לאלה ששילמו בחייהם", אמר לנקרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה