בארץ

נתניהו בשיתוף מפתיע: מה עובר בראשו כשהוא מדבר עם מנהיגי העולם?

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו משתף ברשתות החברתיות את סיפורה של אביגיל בת ה-4 שנחטפה וחזרה משבי החמאס והוריה נרצחו ב-7 באוקטובר ומתייחס לניצחון המוחלט של ישראל. "לא מוכן להתפשר על שום דבר פחות מניצחון מוחלט שיבטיח את החזרת כל חטופינו, את חיסול החמאס ואת ההבטחה שעזה לא תהווה איום על ישראל".
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

בעסקת השבויים שיצאה לפועל בחודש נובמבר האחרון, השתחררה משבי החמאס אביגיל בת ה-4, ב-7 באוקטובר שני הוריה נרצחו ע"י מחבלים. אביגיל נכנסה ללב של כל בית בישראל והתפללו לחזרתה מהיום הראשון. היום, (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס ברשתות החברתיות לאביגיל ואומר שבזמן שהוא מתעסק בדברים הקשורים במלחמה, המחשבות על אביגיל בת ה-4 לא פוסקות.

"כשאני נלחם על עמדתה של ישראל מול מנהיגי העולם ובראיונות לתקשורת העולמית, אני לא מפסיק לחשוב על אביגיל בת ה-4". כותב נתניהו. "אביגיל נחטפה על ידי החמאס ב-7 באוקטובר. במאמצים רבים שיחררנו אותה והחזרנו אותה לישראל. אח שלה ואחותה התחבאו בבית שלהם בכפר עזה בתוך ארון נעול במשך 12 שעות, בזמן שמחבלי החמאס רוצחים ישראלים ביישוב שלהם. אמא שלהם נרצחה מחוץ לארון, בחדר לידם. אבא שלהם נרצח מחוץ לבית. אביגיל והאחים שלה גדלים עכשיו אצל המשפחה המורחבת. הדודים שלה הפכו להורים שלה".
 


נתניהו מוסיף ומתייחס לאיום החמאס: "כשיש מי שמדברים נגד הזכות של ישראל להגן על עצמה, אני חושב על אביגיל בת ה-4 ועל מיכאל אחיה ועמליה אחותה. אחרי הטבח של ה-7 באוקטובר אני לא מוכן להתפשר על שום דבר פחות מניצחון מוחלט שיבטיח את החזרת כל חטופינו, את חיסול החמאס ואת ההבטחה שעזה לעולם לא תהווה יותר איום על ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה