משפט

זוכת האח הגדול בדרך להגיש תביעה: "אלך עד הסוף"

אחרי שחטפה קללות קשות, בסטורי שהעלתה לאינסטגרם סיפרה יובל מעתוק: "אז אני יוצאת עכשיו מהמשטרה כמו שהבטחתי לעצמי, להגיש תלונה על אותה בחורה, באמת הלכתי עכשיו למשטרה והם אמרו שהם לא יכולים לטפל במקרה כזה ושצריך ללכת על הליך שהוא הליך אזרחי, אז מחר בבוקר אני כבר אפגש עם עורך דין ואנחנו נטפל בזה"
מערכת ice |  3
יובל מעתוק (צילום יוטיוב/ רשת 13, shutterstock)
לאחר שזוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" יובל מעתוק, שהייתה עסוקה לאחרונה בהסברה לטובת ישראל בקמפוסים הגדולים, קיבלה תגובה מכוערת ומגעילה במיוחד באינסטגרם, אחת מהן היתה כה בוטה ובעלת אופי אלים, שגרמה למעתוק לגשת למשטרה ולהגיש תלונה.
בסטורי שהעלתה לאינסטגרם סיפרה: "אז אני יוצאת עכשיו מהמשטרה כמו שהבטחתי לעצמי, להגיש תלונה על אותה בחורה, באמת הלכתי עכשיו למשטרה והם אמרו שהם לא יכולים לטפל במקרה כזה ושצריך ללכת על הליך שהוא הליך אזרחי, אז מחר בבוקר אני כבר אפגש עם עורך דין ואנחנו נטפל בזה ואני אלך עד הסוף וכמה שצריך כי בינינו לא יכולים לחיות אנשים שמדברים ככה על כל בן אדם, אבל במיוחד על הילדים המיוחדים האלה ואני לא ארגע עד שלא יטפלו באותה בחורה אז אני אעדכן אתכם אחרי הפגישה עם העורך דין מה הלאה".
עוד היא ספרה: "אני ממש שמחה שהלכתי למשטרה ושאני באמת בהליך כזה, כי אני הייתי בניו יורק וקיבלתי טלפון מאמא שלי שבוכה, עכשיו ברור שיש כאלה שיגידו: 'יובל יש תגובות רעות ואת צריכה להתרגל לזה, אבל תקשיבו יש תגובות ויש תגובות. התורה שלי זה שאוטיסט זה לא קללה, ראיתם את זה גם באח הגדול ואני אמשיך את התורה הזאת , למען כל המשפחות שבאמת מגדלות מלאכים כאלה בבית וזה לא יהיה יותר. אף אמא, לא מגיע לה לבכות מתגובות כאלה ולאף אח זה לא מגיע, ובכללי לא לא מדברים ככה".
כזכור, אותה גברת שנגדה התלוננה במשטרה כתבה לה: ״אח שלך לא מת, יש לו פיגור והוא מכוער בצורה קיצונית. היה גואל אותו מכל הכאב, ולנו את תחושת הגועל הזאת כל פעם שאת מעלה לסטורי את הגוש כיעור הזה״.
לאחר שהגישה את התלונה, מעתוק הסבירה כי: "אוטיסט זה לא קללה". היא גם עדכנה את העוקבת לגבי התלונה שהוגשה, אותה אישה שתקפה אותה השיבה לה: ״תפני מאמי. באיזו אשמה? למה אני הבאתי את המפגר הזה לעולם? זה אמא שלך אשמה, הייתי מגישה תלונה עליה״. היא גם המליצה על המתת חסד לקובי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ההחורה שדברה ברשעות
    דליה 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה רוע, טמטום, וחוסר רחמים יש לה,אל תוותרי יובל. בהצלחה.
    סגור
  • 2.
    תשובה ליובל
    דליה לזר 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יובלי מתוקה את גוש של לב זהב נכון אוטיסט זה לא קללה אוטיסט זה ילד שצריך הרבה אהבה כמו שאת יודעת לתת הבחורה שכתבה לך היא פשוט רואה של אדם וטובסית שהיגש תלונה כי היא פשוט רעה ואני מקווה שהיא תשלם על זה תמשיכי להיות ככה את מקסימה
    סגור
  • 1.
    אנשים דוחים
    סיגל 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בהלם מהגועל הזה. אים אפשר לדבר ככה ולמה המשטרה לא מוכנה לטפל בזה? יובל את צודקת לכי עד הסוף שיסתמו אחת ולתמיד את הפה המלוכלך הזה. יכול להיות שהיא פסיכומטית וצריכה טיפול
    סגור