משפט

עוקץ רשיונות הנהיגה נחשף: בכירים במשרד הרישוי יואשמו בשוחד?

מנהלת סניף במשרד הרישוי וחשודים נוספים, בהם עורכי דין, הנפיקו לכאורה רישיונות נהיגה שלא כדין לנהגים שרשיונם נפסל בגין נהיגה בגילופין או תחת סמים. החשד: הסתייעה בעובדים נוספים בסניף וביצעה שינויים במערכות הממוחשבות של משרד הרישוי. במהלך הפשיטה נתפס רכוש הכולל מחשבים, טלפונים ניידים, המחאות וחותמות
מערכת ice |  3
הונאת רשיונות הנהיגה בישראל שנחשפה במרכז הארץ (צילום דוברות המשטרה)
בלשי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם חוקרי מפלג הונאה מחוז חוף, עצרו הבוקר (שני) מנהלת סניף במשרד הרישוי וחשודים נוספים, בהם גם עורכי דין, בחשד כי הנפיקו רישיונות נהיגה שלא כדין לנהגים שרישיונם נפסל בגין נהיגה בשכרות, נהיגה תחת סמים ועוד ותוך סיכון משתמשי הדרך בסכנת חיים של ממש
היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה משותפת עם חוקרי מפלג הונאה במחוז חוף ובסיוע האגף לביטחון וחקירות של משרד התחבורה ויחידת יהלום ברשות המסים, פתחו בחקירה בחשד להנפקת רישיונות נהיגה שלא כדין.  מהחקירה עולה כי מנהלת סניף במשרד הרישוי בחיפה, קשרה קשר עם אחר להנפקת רישיונות לנהגים שאינם עומדים בתנאי חידוש הרישיון וכי רישיונם נפסל בשל שלל עבירות כגון נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות ועוד. 
עוד עולה מהחקירה כי החשודה הסתייעה בעובדים נוספים בסניף וביצעה שינויים במערכות הממוחשבות של משרד הרישוי, הכל בתמורה לקבלת שוחד. מהחקירה עד כה עולה חשד לעבירות של שוחד, זיוף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וכן עבירות נוספות.
 

הבוקר החקירה הפכה גלויה עם מעצרם של מנהלת סניף משרד הרישוי בחיפה ושל חשודים נוספים, בהם גם מספר עורכי דין והם מובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היאל"כ, חלק מהחשודים ייחקרו במפלג הונאה במחוז חוף, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ. במהלך המעצרים הבוקר נתפס רכוש הכולל בין היתר: מחשבים, טלפונים ניידים, מסמכים, המחאות וחותמות. החיפושים נמשכים גם בשעה זו.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    גבי גבאי 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין מה רוצים ממנה!! בסך הכל רוצה להתקבל למרכז הליכוד,וסביר שהצליחה במבחנים....אולי מינוי של מירי גרב?
    סגור
  • תקשיב
    גבי גבאי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כמו החרא הזה שנצמד לאונייה וצועק קדימה !!!! מפליגים !!!!
    סגור
  • איזהמכייף ללקק לשמאל
    גבי גבאי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחיות בסרט שאתה חלק מהם עד ש...תקבל את הכפה ותחזור לגודל הטבעי שלך..ותמיד תזכור הם אף פעם לא יראו אותך כחלק מהם
    סגור