משפט

מביש: נגנבו כלי רכב של משפחות בעוטף - חלקן נרצחו

זהו אחד הסיפורים המכעיסים ביותר, על גניבת כלי רכב של משפחות בעוטף עזה, במהלך המלחמה. לא ברור כיצד אחרי התמונות והסרטונים שהגיעו מבוקר ה-7 לאוקטובר, ישנם אנשים שהעלו על דעתם לעשות זאת, שני חשודים במעשה נעצרו
מערכת ice | 
גניבת רכב במהלך המלחמה (צילום דוברות המשטרה)
במהלך מלחמת חרבות ברזל שפרצה בבוקר ה-7 באוקטובר, פרצו אלפי מחבלי חמאס ליישובי עוטף עזה והחלו במסע הרצח והביזה שלהם, כאשר הם מותירים אחריהם רק אש ועשן. היה ברור לכל מי שראה את התמונות כי האזור יפונה ברגע שתושג השליטה בו, וכך היה.
מסתבר שיש אנשים חסרי לב שלקחו את זה צעד קדימה, וזממו על כלי הרכב שנותרו מאחור. במסגרת פעילות הביטחון השוטפת המוגברת הורה מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, לטפל באופן חסר פשרות נגד תופעות פשיעה ועבירות רכוש שמבצעים עבריינים בגזרת עוטף עזה ובפרט נגד עבריינים הבוזזים את רכושם של תושבי היישובים שפונו מבתיהם.
ביחידה המרכזית של מרחב הנגב התקבל דיווח בחודש אוקטובר, על גניבות של מספר כלי רכב מיישובי עוטף עזה, בזמן בו מתנהלת לחימה בגזרה הדרומית. זאת כאשר חלקם של בעלי כלי הרכב נרצחו על ידי מחבלי חמאס.
עם קבלת הדיווח הוקם צוות חקירה מיוחד ובתאריך 27.11.23 ביצעו כוחות משטרה של בילוש ימ"ר נגב ולוחמי זרוע דרום של החטיבה לבט"פ במג"ב, את מעצרים של שני חשודים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, תושבי חולון ומושב ברקת. בסיומה של של חקירה הוגש נגדם היום (ראשון) כתב אישום עם בקשת מעצרם עד לתום ההליכים. בנוסף, הוגשה בקשת חילוט משאית גרר ורכב מסוג לנד קרוזר, שעל פי החשד שימשו את המעורבים בביצוע העבירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה