משפט

שי אביטל צוחק על כולם: זו העבודה החדשה שמצא

בזמן שהחקירות נגדו עדיין לא נסגרו, מתברר כי סוכן הדוגמניות לשעבר נגדו הוגשו 22 תלונות, ש-20 מהן נסגרו יש לציין על הטרדה מינית, עובד במשרה יומית במשרד עורכי דין במרכז
מערכת ice |  8
שי אביטל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
שלושה חודשים אחרי שהפרקליטות סגרה 20 תלונות מתוך 22 אשר הוגשו נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, החשוד בניצול ופגיעה מינית לכאורה בלקוחותיו, כאשר 20 מהמתלוננות בתיק קיבלו היום הודעה על גניזה של תיק החקירה בשל חוק ההתיישנות והעדר ראיות, מתברר היום (חמישי) על פי פרסום ב-TMI שאביטל ממש חזר לשגרה.
רק היום, קבע בית המשפט להסיר ממנו את האזיק האלקטרוני שהוצמד לו עוד בחודש מרץ האחרון, אך עדיין נותר במעצר בית מאז נחת בישראל בצל הסגרתו מהולנד. יתרה מכך, הוא רשאי לחזור ולעבוד על אף ההחלטה להשאירו במעצר בית. ב-TMI כבר פרסמו כי הוא מנהל מאחורי הקלעים את סוכנות IL של תומר חכים, וכעת מתברר שיש לו ג'וב נוסף על בסיס יומי במשרד עו"ד במרכז הארץ.
יחד עם זאת, ישם שלושה תיקים שמשפטם ממשיך להתנהל מתוכם שניים בחשד לביצוע מעשה סדום או מעשה מגונה והשלישי בחשד לשיבוש מהלכי חקירה. נזכיר כי בית המשפט החליט במרץ האחרון  לשחרר את סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל, החשוד בעבירות מין בשתי נשים, למעצר בית אחרי שהוסגר מהולנד.
אביטל זומן לראשונה לחקירה באוקטובר 2021, לאחר שנחשפו עדויות של כ-30 נשים כי הטריד אותן מינית בעקבות תחקירים מקבילים של חיים אתגר בקשת 12 וגיא לרר ברשת 13. לאחר הפרסומים בתקשורת, אביטל מיהר לעזוב את הארץ ונמלט בין מדינות אירופה.
26 תלונות הוגשו נגדו לבסוף, אך רק שתיים מהן הבשילו לכדי בקשת ההסגרה, שהובילו למעצרו באמסטרדם באוגוסט אשתקד בדצמבר שעבר אישר בית המשפט המקומי באמסטרדם לקבל את בקשת הסגרתו לישראל של אביטל לישראל. מאז הסגרתו של אביטל לארץ, התקבלה במשטרה תלונה נוספת מצד אישה שלישית שטענה שפגע בה מינית.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בסוכנות של תןמר חכים
    אני 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי רק מי שזורמת מתקבלת כוחם שם עם פיסולי אף יש אחת שעוברת מסוכנות לסוכנות שרירנית מה לה ולדוגמנות בת 24 לא צעירה פיסולי אף בןטקס הכל מהכל כנראה זורמת איתו
    סגור
  • 6.
    הוא פשוט מטורף (ל"ת)
    אא 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    בואו נתפקח ונפסיק את הלינץ׳ עליו.
    רמי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הגיע הזמן שנבין שהתקשורת רצתה כותרות והגיע הזמן שנתפקח ונבין שהם הוליכו אותנו שולל עם הכותרות שלהם. אחרת כבר מזמן היה בתוך הכלא ולא במעצר בית.
    סגור
  • אם כבר, אז להתפכח (תקראו)
    כל אחד 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על מה אתה מדבר? זה ברור כשמש שהאיש הוא חיית מין ומסוכן לציבור, אחרת למה הוא ברח ולקח שנתיים להסגיר אותו?? מה הוא הסתיר? מעבר לכך יש לי חברה שהוטרדה קלות על ידו כבר במפגש ראשון ואקראי בניהם. הבנאדם צריך לשבת מאחורי סורג ובריח, כל התעשייה שמרה על קשר שתיקה וכולם יודעים את האמת!
    סגור
  • 4.
    עושה צחוק מכולם וגם ברח מהארץ. למה מחכים? (ל"ת)
    פלוני 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    בהצלחה
    tch 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאחל לו בהצלחה בכל אשר ילך
    סגור
  • 2.
    עכשיו הוא עורך דין? איזה יופי חלומות פה מתגשמים (ל"ת)
    ליל 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חייבים
    חייבים 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האיש חייב לשלם על הפשעים שלו! אסור לתת יד ולשתוק. הוא לא סתם ברח הוא יודע.. כל נבל מגיע יומו! מקווה שמערכת המשפט תדע לבוא בחשבון איתו.
    סגור