משפט

שי אביטל יכול לחייך: הערעור של הפרקליטות נדחה

פרקליטות מחוז תל אביב פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר ערר בגין ההחלטה לשחרר את שי אביטל לאיזוק אלקטרוני, השופט החליט לדחות את הערעור ואביטל יפעל לפי ההנחיות הקודמות
מערכת ice | 
שי אביטל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בית המשפט החליט שלשום (ראשון) לשחרר את סוכן הדוגמניות החשוד בעבירות מין, שי אביטל, למעצר בית באיזור אלקטרוני. זו החלטה דרמטית שעליה הפרקליטות ניסתה להילחם, לאחר שהוגשו 26 תלונות נגדו ו-4 מהן עם יסוד סביר לבסיס לכתב האישום, אבל השופט דחה את הערעור.
כזכור, פרקליטות מחוז תל אביב פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר ערר בגין ההחלטה לשחרר את שי אביטל לאיזוק אלקטרוני. דיון בעניינו צפוי להתקיים בהקדם. כזכור, לפני כשבוע פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שי אביטל (45) מרמת גן, זאת לאחר שביצע מעשים מגונים בשתי מתלוננות שונות, שאחת מהן הייתה קטינה, עת ביצוע המעשים.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שירי פרל ורוית שפיר בתקופה הרלבנטית היה אביטל בעלים של סוכנות "Elite Model Israel"  ובעל השפעה בעולם הדוגמנות. במסגרת עיסוקו נהג אביטל לפנות לנשים צעירות ולהציע להן עבודה בדוגמנות, כאשר על פי החשד הוא תקף אותן מינית. כעת כאמור, הוא שוחרר למעצר בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה