משפט

הייצוגית נגד קבוצת ארד נדחתה: התביעות נמחקו לאלתר

החברה מדווחת כי בית המשפט המחוזי מרכז בלוד דחה על הסף את הבקשות לאישור תובענות ייצוגיות ומחק את התביעות שהוגשו כנגד החברה וכנגד תאגידי מים שונים בישראל
מערכת ice |  2
תביעה (צילום shutterstock)
בחברת ארד נושמים לרווחה. הבקשה לתביעה ייצוגית נגד קבוצת ארד נדחתה על ידי בית המשפט והתביעות נמחקו, החברה מדווחת היום (שלישי) כי בית המשפט המחוזי מרכז - לוד דחה על הסף את הבקשות לאישור תובענות ייצוגיות ומחק את התביעות שהוגשו כנגד החברה וכנגד תאגידי מים שונים בישראל.
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד מסר: "אנו שמחים ושבעי רצון מהחלטת בית המשפט לדחות על הסף את הבקשות לאישור תביעה ייצוגית ולמחוק את התביעות עצמן ולהכיר בכך שאין כל בסיס לבקשות האישור שהוגשו נגד ארד ונגד תאגידי המים. כפי שמציין בית המשפט בפסק הדין סילוק על הסף של בקשה לאישור תביעה ייצוגית הוא הליך חריג וקיצוני".
עוד הוסיף: "העובדה שבית המשפט הנכבד דחה על הסף את בקשות האישור וחייב את מבקשי האישור בהוצאות משפט משמעותיות, משקפות את חולשת הטענות שהובאו בבקשות האישור ואת דרך פעולתם הפסולה של מבקשי האישור. קבוצת ארד תמשיך בפיתוח וייצור פתרונות מובילים לניהול משק מים".
לסיום הסביר: "הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות של קבוצת ארד, תוצרת ישראלית כחול לבן, מאפשרות לתאגידי מים בישראל ובכל רחבי העולם, לנהל את משאב המים היקר בצורה מיטבית ויעילה, תוך מתן כלים ושירות ברמה גבוהה ללקוחות ולתושבים".

מרבית המכירות של הקבוצה מבוססות על מדי המים המשלבים בתוכם מערכת תקשורת מרחוק (AMI) ומאפשרים ניהול משק המים בזמן אמת, בעיקר בארה"ב (כ-50% מהמכירות), אירופה (כ-22% מהמכירות) ובישראל (כ-16% מהמכירות). החברה נסחרת במדד תל אביב 90.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקיבוצניקים מצאו דרך לקבל כסף מהאזרחים
    א 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא תקציבים מכספי ציבור אז קומבינות למכירת שעוני מים שכולם יודעים בדיוק מה טיבם האמיתי
    סגור
  • 1.
    ארד חברה מדהימה
    אראל 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברת תל אביב 90 סולידית עם מכפיל רווח יפה ועם טכנולוגיה חדשנית. נסחרת בבורסת תל אביב
    סגור