משפט

עורך הדין הגיע לכלא לפגוש אסיר - ונעצר בעצמו

בימים אלו בהם מדינת ישראל נלחמת וכוחות הביטחון פרוסים ברחבי הארץ ועובדים מסביב לשעון, גם המשטרה מתוחה מקצה לקצה בשמירה על חייהם של אזרחי ישראל. למרות העומס, נראה כי במשטרה מצליחים לטפל גם באירועים פליליים ובתוך כך, באירוע חריג שנרשם אתמול בבית הסוהר רימונים, במסגרתו נעצר עורך דין שהגיע לפגוש אסיר
מערכת ice | 
עורך דין (צילום freepik)
חוקרי תחנת שדות של משטרת ישראל פתחו אתמול (ראשון) בחקירה, לאחר שהתקבל דיווח משירות בתי הסוהר על עורך דין שהגיע לבית הכלא 'רימונים' שבשרון, במסגרת תפקידו, לביקור אסיר השוהה בבית הכלא וככל הנראה מיוצג על ידי אותו עורך דין.
במהלך המפגש נעצר עורך הדין על ידי גורמים שבשירות בתי הסוהר, בחשד שניסה במהלך המפגש להעביר לאסיר מאות גרמים של חומרים החשודים כסמים. בתום חקירתו, החשוד בשנות ה-40 לחייו מקרית אתא, נעצר והבוקר הוארך מעצרו, עד יום חמישי בתאריך 2.11.23.
 

כידוע, שוטרי משטרת ישראל פועלים בכוחות מתוגברים, מסביב לשעון, על מנת לשמור על חיי התושבים ושמירה על השגרה החדשה שנכפתה עלינו מאז תחילת הלחימה. על אף עובדה זו, נראה כי במשטרה הפיקו לקחים מ'שומר החומות' והצליחו לפרוש כמות שוטרים גדולה במספיק מקומות, על מנת לתת מענה גם לאירועים פליליים ואירועים שבשגרה.
כזכור, שוטרים רבים נפצעו ונהרגו בקרבות המטורפים מול מחבלי חמאס בבוקר ה-7 באוקטובר, עם פריצתם של המחבלים את גבול עזה וביצוע הטבח המחריד בתושבי עוטף עזה ומשתתפי מסיבת הטבע ברעים. השוטרים היוו את קו ההגנה הראשון גם במסיבה ברעים , לאחר שמספר קטן של שוטרים שהיו במקום והיו היחידים שחמושים הצליחו להשיב אש ולהציל מאות רבות של משתתפי המסיבה, לפעמים במחיר חייהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה