משפט

עורכת הדין שתמכה בחמאס שוחררה על ידי שופטת השלום

שופטת בית משפט השלום, עדי בר טל, בחרה לשחרר ממעצר את עורכת הדין אסלה אבו כדר, תושבת שועפאט, שהביעה תמיכה במעשי הטרור הרצחניים שביצע חמאס ב-7 באוקטובר
תום נחום |  6
בית משפט (צילום shutterstock)
המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: שוטרי מחוז ירושלים עצרו בשבוע שעבר עורכת דין תושבת שועפאט בירושלים שפירסמה דברי שבח, הזדהות ותמיכה בארגון טרור חמאס ובמתקפת הטרור הרצחנית שביצע. עם זאת, אסלה אבו כדר שוחררה ממעצר על ידי שופטת בית משפט השלום, עדי בר טל.
בפוסט שהעלה משפיען הרשת, יואב לי, נכתב כך: "עו״ד אסלה אבו כדר שכתבה: ״7.10 אני מרגישה כמו בחלום״ שוחררה ממעצר לחופשי על ידי השופטת עדי בר טל. טענתה של אסלה שהיא רשמה את הדברים בעקבות אירוע אינטימי מרגש שהיה בחייה. האמנם? הגיעו לידי תגובות של אסלה ואני נותן לציבור לשפוט ולראות: עו״ד אסלה על אירועי ה-7.10: ״הכל שקרים, אף אחת לא נאנסה הכל שקרים של המדיה המערבית שמודה שהיא משקרת״. במקום אחר על אותם אירועים הגיבה עו״ד אסלה: ״המדיה המערבית בשיתוף עם ארצות הברית והמנהיגים של הצבא הישראלי מודים שזה שקרים ושמועות הם (החמאס) לא הרג ילדים, ולא אנס אף אחת הכל שקרים״.
עוד כתב: "אסלה נעצרה ב-2011 וב-2018 על פעילות טרור. היא ואמא שלה לקחו חלק בארגון בשם ״סמידון ״ שהוכר כארגון טרור שמגייס שהידיות לפיגועים בישראל ובחו״ל. אביה של אסלה, היה אסיר ביטחוני במשך 15 שנה, כך גם אמא שלה ואחיה. כל זה לא הפריע למדינה, לא רק לממן לה את התואר אלא גם להפוך אותה לעורכת דין על חשבון משלמי המיסים! אנחנו לא נרפה עד שרשויות החוק ימצו איתה את מלוא הענישה. שתפו והפיצו".
כזכור, זאת לאחר ששוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו בשבוע שעבר עורכת דין תושבת שועפאט בירושלים בשנות ה-30 לחייה, שפירסמה ברשתות החברתיות דברי תמיכה והזדהות עם ארגון טרור "חמאס". בין היתר ציינה את תאריך מתקפת הטרור וכתבה :" I feel like l am in a dream". בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בבית החשודה, נתפסו צעיפים, חוברות ומספר רב של פלאפונים ומחשבים ניידים.
 
בנוסף, המשטרה פנתה במכתב רשמי ללשכת עורכי הדין למיצוי ההליכים המשמעתיים נגדה וביטול רשיון עורך הדין לצד ההליך הפלילי. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן התייחס בהערכת מצב שקיים אמש למאבק בהסתה: ״יש קשר ישיר בין ההסתה שעיקרה ברשתות, לבין פח״ע והפרות סדר אלימות. כל מי שמזדהה ותומך באויב הכי גדול של מדינת ישראל- ארגון הטרור חמאס, צריך להיות במעצר, בפרט אם מדובר בתושב מדינת ישראל. כך גם לגבי כל מי שמעודד ומסית לטרור ואלימות. מאז תחילת המלחמה עצרנו עשרות חשודים וראינו שהתופעה הזו רחבה וחוצה מגדר, גילים ושכונות. מדרשנים במסגדים דרך אנשי חינוך, ועד עורכת דין שנעצרה".
עוד הוסיף: "חמ״ל התודעה וזרועות המודיעין שלנו פועלים כל העת לנטר, מערכי החקירות מוציאים את אישורי החקירה הנדרשים באמצעות הפרקליטות ומאתרים את אותם חשודים, והיחידות בשטח מוכוונות ומגיעות עד לבתיהם בכל שעה, ועוצרות את אותם מסיתים ותומכי טרור. צריך לפעול למצות את הדין עם כל אחד מהם, להמשיך לפעול בנחישות ולהעביר מסר ברור וחד לכולם: עינינו פקוחות, כל האמצעים פועלים, כל המערכים מוכוונים, ולא נאפשר הסתה ותמיכה באותם רוצחים מתועבים, שכפי שראינו מדובר בטרוריסטים שהם חיות אדם״.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ואי ואי ואי
    ואי ואי ואי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תקשיב ואני פה בשוק מהבושה, הבושה לנו ולארצנו שאנחנו מרשים לשופטת ככה לעשות.. היא יותר גרועה מעורכת הדין הנבלה שלה יש איזושהי אג׳נדה והזדהות עם הנבלות שהם נבלות כמוהה ה רק שהיא המעודדת של אותם נבלות ושטנים, אבל השופטת הזאת היא גרועה ממנה בגלל שהיא בוגדת!! במקום לתת לה עונש גירוש ושלילה של התעודה היא משחררת אותה??? אבוי לנו, עוד אותה מרשעת תהיה פה שופטת!! מהר מהר להעיף גם את השופטת מהר מהר.. תתביישי!!!
    סגור
  • 4.
    שחרור עהרינית
    חמסה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשכל פריחה ממוצעת מתק?לת ללימוד משפטים והופכת פתאום לשופטת. דרך המיטות .כך נראים פני הדברים.למה לשחרר עברינית ? אם היו דנים ושופטים אותה לא היו כאלה ז?לים במדינה.להלל את מעשי החמס ?
    סגור
  • 3.
    מהפכה משפטית
    עמית 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שרצינו מהפכה משפטית אמרתם שאנחנו איראן
    סגור
  • 2.
    זה אומר שעדי בר טל תומכת במפלצות, רוצחים ואנסים? (ל"ת)
    רומי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    ככה לעולם לא ננצח מלחמה , חיבים לעשות שינוי מהיסוד (ל"ת)
    דן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • השב שופטנו כבראשונה ובטל ממסד הבג"ץ בארצנו (ל"ת)
    רבקה 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור