משפט

בנק ישראל בהודעה חריגה: כך אתם עשויים ליפול בפח

בנק ישראל עונה על כל השאלות בהמשך למתווה בנק ישראל שאומץ על ידי הבנקים לסיוע ללקוחות בהתמודדות עם השלכות מלחמת "חרבות הברזל" ומזהיר: זה האתר היחיד שממנו עליכם לקבל מידע
מערכת ice | 
פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בהמשך לפרסום המתווה הרוחבי להקלה על נטל האשראי והעמלות למשקי הבית והעסקים שנפגעו במלחמה, בנק ישראל עונה היום (רביעי) על כל השאלות שמתעוררות על רקע הבלבול הגדול של הלקוחות בצל מלחמת 'חרבות ברזל'.
בין היתר, הבנק פרסם קובץ שו"ת מפורט ובו מענה למגוון שאלות וסוגיות שעלו עד כה. הקובץ יעודכן בהמשך ככל שיתווספו נושאים נוספים למענה, בהמשך לפניות הציבור והעיתונאים, אותן אנו מעודדים. כמו כן, סרטון נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, המסביר על המתווה וקורא לציבור להיעזר בו ככל שנדרש.

לגבי הפנייה לדף הפייסבוק הרשמי של הבנק, בעל תו אימות כחול ("וי כחול"). מציינים בבנק ישראל כי הדף, המשמש בשגרה את מרכז המבקרים של הבנק, הוסב לפעילות במתכונת חירום וישמש לצורך קשר עם הציבור בנושאים הקשורים למלחמה ולפעילות הבנק. חשוב לציין כי אנו מנטרים דפי מדיה חברתית המתחזים לעמודי הבנק, מדווחים על כך ופועלים להסירם. 
בנק ישראל ממשיך לתת מענה כל העת לסוגיות הכלכליות השונות הנובעות מהאירוע ומגבש צעדים נדרשים בהתאם לכלים המגוונים העומדים לרשותו. הפיקוח על הבנקים ממשיך לנטר את פעילות המערכת הבנקאית, לבקר בשטח ולמפות את צורכי לקוחות המערכת הבנקאית והמשפחות שאיבדו את יקיריהם, ולתת מענה לציבור בנושאי בנקאות
היחידה לפניות הציבור ולבקרה צרכנית בפיקוח על הבנקים: 02-6552680 או 9086*, מוקד הממונה על נתוני אשראי בבנק ישראל: 6194*".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה