תקשורת ומדיה

בן כספית יחטוף תביעה מכתב חדשות 13? "שקר דיבתי"

כתב ופרשן חדשות 13, אבישי בן חיים, באיום בתביעה נגד בן כספית: "תיקון שקר דיבתי שבן כספית הפיץ נגדי: לצערי כספית כתב נגדי הרבה דברי דיבה ושקרים. אתייחס לאחד: כאילו הקריירה העיתונאית שלי וההגעה ל"מעריב" ככתב ופרשן לענייני חרדים היו באיזה מהלך פוליטי של עורך מעריב המיתולוגי דנקנר, עוד אתבע על הדיבה הזו. השקר המשפיל הזה למשל לא רק דיבתי, אלא גם קל לבדיקה"
תום נחום |  1
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
כתב ופרשן חדשות 13 לענייני חרדים, אבישי בן חיים, צייץ הבוקר (חמישי) על הנאומים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ, וטען שגנץ דיבר בגידוף ובשנאה, כאשר מי שהגיב לו, והצית קרב טוויטר מרתק, הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12בן כספית, שיצא נגד בן חיים למתקפה חריפה, שהגיב בספק איום בתביעה נגד כספית.
בן חיים איים נגד בן כספית כך: "תיקון שקר דיבתי שבן כספית הפיץ נגדי: לצערי כספית כתב נגדי הרבה דברי דיבה ושקרים. אתייחס לאחד: כאילו הקריירה העיתונאית שלי וההגעה ל"מעריב" ככתב ופרשן לענייני חרדים היו באיזה מהלך פוליטי של עורך מעריב המיתולוגי דנקנר (לא רוצה לחזור על פרטי הדיבה... כי זו דיבה שעוד אתבע עליה). השקר המשפיל הזה למשל לא רק דיבתי, אלא גם קל לבדיקה: קיבלתי הצעות (גם מכלי תקשורת נוספים, כגון ידיעות) והגעתי למעריב בשיא, כשהשם שלי כבר מוזכר כבכיר הכתבים והפרשנים לענייני חרדים. כשהטור השבועי שלי הוא להיט שהגניב את סגן עורך מעריב דאז רון לשם, שהתעקש שהוא רוצה אותו אצלו. סתם דיבה".
 
כזכור, זאת לאחר שתחילה אבישי בן חיים צייץ: "חשוב ללמד בבתי ספר את הטקסטים של נתניהו וגנץ. אמש. זה מסכם סיפור: מנהיג ישראל השנייה מדבר באהבה ובכבוד לגנץ, כי זה האתוס של המחנה. גנץ, מבין שמבחינת האתוס של ישראל הראשונה אסור לו אפילו לדבר בכבוד למנהיג ישראל השנייה ולבוחריו. זה לא טבעי לו, אבל הוא חייב לדבר בגידוף ושנאה".
בן כספית הגיב בזעם ויצא במתקפה קשה נגד בן חיים: "תגידו. מה עושים? איך אתם מסבירים את זה? האם הוא מטומטם, או שרלטן? או גם וגם? האם הוא סובל מדמנציה מתקדמת? האם הוא נחת זה עתה משליחות במאדים? איך יכול אדם שפוי, לכאורה, לכתוב את המשפט "מנהיג ישראל השנייה מדבר באהבה וכבוד לגנץ, כי זה האתוס של המחנה"? ולא, אני לא מתכוון להכתרת האתאיסט מרחביה, זולל השרצים מקיסריה, נושא השיקסות מבוסטון ומחלל השבת הסידרתי בפרהסיה, המולטי-מיליונר שמקפיד להמשיך לחיות על חשבונם של אחרים, או של המדינה, ל"מנהיג ישראל השנייה". יאללה, שיהיה. אני מתכוון ל"אתוס של המחנה". ולא סתם האתוס של המחנה, אלא בהקשר של היחס לגנץ".
 
"בני גנץ. גם אם נחפש בכל חצי הכדור המערבי, או המזרחי, לא נמצא מישהו שחטף על הראש מכונת רעל ארסית יותר, דורסנית יותר, מטונפת יותר, ממה שחטף בני גנץ מהביביסטים. כל חטאו היה, שהחליט לאכזב את בוחריו, להפר את ההבטחה המרכזית שלו, ולהכנס מתחת לאלונקה עם נתניהו. הוא עשה את זה כי הוא האמין שהמדינה קוראת לו. באותו רגע, נגזר גורלו. ואת הקמפיין, עוד קודם, אתם זוכרים? מה שהם עשו לגנץ. רק כי העז להתמודד נגד המלך".
"לא אפוי, לא שפוי, לא ראוי. שלל עלילות דם מכל התחומים, הפריצה לנייד, הסרטונים, הגידופים, הניאופים, מה לא. מעטים יודעים איזה סבל עבר על המשפחה של גנץ בשנתיים האלה. ומה עבר עליו ועל בני ביתו אחרי שהוקמה הממשלה. הרי הצייצן הזה, בכבודו ובעצמו, הודיע שיצביע עבור גנץ רק בגלל שנתניהו הפר בבוטות כזו את ההסכם שחתם איתו. ואיפה הוא היה כשכל סריסי המלך הסתערו על גנץ דקה אחרי שנעתר לתחנונים והקים את הממשלה עם שלל השמצות, בדיחות, רדיפות ומה לא, כדי להמאיס עליו את חייו ולנרמל את אחת מתקיעות הסכין בגב המרהיבות ביותר שנראו כאן. ואחרי כל זה, הוא מתפעל מה"אהבה והכבוד לגנץ, כי זה האתוס של המחנה". זה לא ייאמן ממש. מעניין אותי מה היה קורה אם היינו מחברים את השרלטן הנ"ל לפוליגרף, תוך כדי ציוץ. אין לי ספק שהוא היה מתחשמל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן, כל הכבוד.
    דדי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להרמת מסך מעל כל הערסלמים
    סגור