משפט

מעצר דרמטי של מבוקש בכיר: נלכד ראש ארגון הפשע סמיר בכרי

בכרי נחשב לאחד העבריינים המסוכנים במדינה וראש ארגון פשע האחראי לאינספור עבירות פרוטקשן, רצח ואלימות. מצוד נערך אחריו במשך 4 חודשים הוא נלכד היום יחד עם סגנו בבסמת טבעון. בסמוך נתפס ג'יפ ששימש לביצוע רצח אתמול סמוך למגידו
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
בתום מבצע מורכב, נעצרו היום (רביעי) ראש ארגון הפשע סמיר בכרי וסגנו בישוב בסמת טבעון. בכרי היה יעד בכיר של המשטרה ונערך מצוד אחריו בארבעת החודשים האחרונים.
בכרי נחשב לראש ארגון פשע ואחד העבריינים המסוכנים במדינה. הוא היה מבוקש בחשד של עבירות פרוטקשן, גביית חובות, סחיטה באיומים, וכמובן חיסולים. מקרי רצח רבים בחברה הערבית נגרמו כתוצאה מסכסוך הדמים בין משפחת בכרי מנצרת ומשפחת חרירי. לפי הערכות לא פחות מ-30 בני אדם נרצחו כתוצאה הסכסוך בחודשים האחרונים, בהם גם חפים מפשע.

בפעילות של כוחות מיוחדים של ימ"ר צפון היום במתחם בישוב בסמת טבעון נצפה העבריין מנסה להימלט, ולאחר מרדף רגלי בסמטאות הישוב הוא נעצר. במתחם נעצר גם סגנו ונתפס ג'יפ רוביקון שעל פי החשד שימש אתמול לביצוע רצח עבד א-לטיף זייתון בכביש 66 סמוך לצומת מגידו. מפקד מחוז צפון הודה לימ"ר צפון וללוחמי היחידות שהשתתפו במבצע המורכב.
 
רק בשבוע שעבר התגלתה בנצרת מנהרה תת קרקעית השייכת לארגון הפשע של בכרי, אשר על פי החשד שימשה להסלקת אמצעי לחימה ומקום מסתור לעבריינים בזמן פשיטות משטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה