משפט

בן גביר תחת חרם? זו תגובת הנגד שהפתיעה את לפיד

אחרי שבאופוזיציה החליטו להחרים את מפלגת "עוצמה יהודית" בבחירות לרשויות המקומיות מגיעה תגובת נגד חריפה מצד בן גביר: "המשימה שלנו היא לבנות קואליציות מקומיות עם נציגים אוהבי עם ישראל ומדינת ישראל, שישמרו על השלטון המקומי כמעוז חזק של שלטון מקומי, יהודי ודמוקרטי"
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
השר איתמר בן גביר מגיב למהלך של "יד עתיד" ומנחה את מועמדי המפלגה ברשויות המקומיות שלא לשתף פעולה בקואליציוניות עם נציגי יש עתיד. ההחלטה מגיעה יממה אחרי ההודעה הזהה שפרסם יאיר לפיד שעלולה בתרחישים מסוימים להפיל מתמודדים נבחרים ולסבך שותפות קואליציונית.
ההודעה של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד למנוע מראש כל שיתוף פעולה עם נציגי עוצמה יהודית ברשויות המקומיות לא עוברת ללא תגובת נגד והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פרסם הנחייה דומה ואף השתמש באותו ניסוח של הודעת לפיד.
"איתמר בן גביר הנחה את כלל הנציגים והמועמדים של עוצמה יהודית ברשימות המקומיות לא לסגור קואליציות עם יש עתיד ולהכניס להסכמים הקואליציוניים סעיף ברור שלא יישבו בקואליציה של אף מועצה יחד עם רשימה של יש עתיד".
לדברי בן גביר: "המשימה שלנו היא לבנות קואליציות מקומיות עם נציגים אוהבי עם ישראל ומדינת ישראל, שישמרו על השלטון המקומי כמעוז חזק של שלטון מקומי, יהודי ודמוקרטי. נציגים שבאים לעבוד אצל התושבים ולא להכפיש את ישראל בעולם ולקרוא לסרבנות, לפילוג העם ושנאת אחים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיקמה מועכת את לפיד.קם הגולם על יוצרו (ל"ת)
    יעקב ל 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    באו לעבוד?
    דרור 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם הנציגים שלך באו לעבוד כמוך אז מבחן התוצאה של העבודה שלך רק מנבאה את צורת העבודה שלהם, מוטב ישיבו בבית. חבל על הזמן והמשאבים של כולנו. שחטתם כול כבשה קדושה. הציבור כבר לא יבחר בכם לא ב 210 מערכות בחירות קרובות. מה שהעברתם את עם ישראל ה9 חודשים האחרונים מדמה מטחנת בשר ולא עדינה
    סגור