משפט

עורך הצינור זועם: "סוהרים פיצצו את זדורוב, ממה שב"ס מפחדים?"

צו איסור פרסום הוטל הבוקר על תחקירו של אדם שפיר לתוכנית "הצינור", כשברכזו תיעודים מזעזעים משמן שהותו של רומן זדורוב בכלא. כעת מגיב שפיר, עורך התוכנית, ומודיע: "החומרים האלה יראו אור"
שירה יום טוב |  1
הצינור (צילום מסך רשת 13)
רגע אחרי הדיווח על צו איסור פרסום שעלול לדחות ואף לבטל את שידורי תחקירו שיועד למחר, עורך 'הצינור' ברשת 13 יוצא למתקפה נגד המשטרה ושב"ס, וחושף פרטים מהחומרים שנגנזו נכון לעכשיו, לפי הצו שיצא הבוקר.
אדם שפיר שעומד מאחורי התחקיר שאמור להיחשף מחר בתוכנית הצינור, צייץ לפני שעה קלה כשהוא מתייחס לניסיונות להשתיק את התחקיר שעמל עליו במשך חודשים ארוכים.
שפיר הקניט את שב"ס והמשטרה וכתב, "ממה המשטרה ושב"ס מפחדים?" והוסיף פרטים על החומרים שעלולים להישאר חסויים בשלב זה ופירט מקרים מזעזעים שהתרחשו לכאורה בזמן שהותו של זדורוב בכלא, במשך חודשים אנחנו עובדים על תחקיר, תיעוד בלעדי מהכלא, שסוהרים נכנסים לתא של רומן זדורוב ושותפיו ומפוצצים אותם במכות. רימוני הלם, שוקרים, ירי גומי, הכל. מישהו יכול לנחש למה הם רצו לביהמ"ש  לבקש איסור פרסום על המצלמות? זה לא הסוף. החומרים האלה יראו אור".
בעקבות צו איסור הפרסום שהוציא הבוקר בית משפט השלום בטבריה, התייחס גם מגי שהצינור גיא לרר לצנזורה המשפטית שתוכניתו נאלצת להתמודד איתה וכתב באינסטגרם שלו, "מרתיח, נילחם בזה כמובן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה
    ג 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום בית המשפט חסום לכם את השידור אז אתם תוקפים אותו כאשר 8 חודשים אתם נלחמים נגד רפורמה ?! תתביישו צבועיים
    סגור