משפט

הורשע הגבר שהפיץ תכנים מיניים של גרושתו לחבריה ולאביה

מעשה מחריד נוסף של הפצת תכנים מיניים של נשים ברשת. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע גבר שהפיץ תכנים מיניים רבים של גרושתו. הדיון בתיק חשף שאיים על גרושתו בנושא עוד לפני שהתחתנו
מערכת ice | 
הפצת תכנים מיניים (צילום shutterstock)
עוד חוזר הניגון. בית המשפט המחוזי בירושלים דן לאחרונה בעניינו של גבר שהפיץ תכנים מיניים של גרושתו למכריה ואפילו לאביה. בית המשפט החליט לקבל את עמדת הפרקליטות בנושא, והרשיע את הגבר בגין מספר עבירות מזעזעות שצריכות להזכיר לכולנו לשמור על עצמנו בעידן הטכנולוגי.
לפי N12, המתלוננת טענה בתלונתה כי עוד לפני חתונתם הנאשם הכריח אותה לצלם את עצמה במצבים מיניים ואיים שאם לא תעשה זאת הוא יפיץ עליה שאינה בתולה ואף שלא יתחתן איתה. לאחר החתונה הדרישות המשיכו, ומשהתגרשו הוא החל להפיץ את כל התכנים שאסף בחשבון פייסבוק שפתח תחת שמה, לאנשים שגרושתו מכירה ואפילו לאביה.
בעקבות המעשים המחרידים הללו הנאשמת הרגישה תחושת ביזוי והשפלה וניסתה לשים קץ לחייה. ניסיון ההתאבדות שלה לא צלח, אך הוא הוביל לאירוע לבבי שכמעט כן הביא למותה. אף שהנאשם ידע על אירועים אלו הוא המשיך במעשיו והפיץ תמונות נוספות. בית המשפט כאמור הרשיע אותו לאחרונה בגין סחיטה באיומים, הטרדה מינית, ביצוע מעשים מגונים, איומים ועוד.
נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה השבוע שאנו מדווחים על תביעה והרשעה הנוגעות להפצת תמונות עירום. בפועל מדובר בתופעה שרק הולכת וגוברת ואפילו זוכה לכינוי "פורנו נקמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה